| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Je kan genoeg guides vinden op het internet met google over baybussen en het aansluiten van waterkoelingen, waarom perse deze guide van 4 jaar geleden gebruiken?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Nou, die gaat precies zoals ik wil doen.. voor fan..fsfikke schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:55:
Je kan genoeg guides vinden op het internet met google over baybussen en het aansluiten van waterkoelingen, waarom perse deze guide van 4 jaar geleden gebruiken?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik heb nog even verder gekeken. Als je de namen van de plaatjes kopiert en er met google naar zoekt zie je dat ze verplaatst zijn naar een andere plaats. Dus de namen ingeven in google en je hebt ze!R-B schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:57:
[...]
Nou, die gaat precies zoals ik wil doen.. voor fan..
Edit: Hmm google heeft wel een thumbnail, maar de link werkt niet...
[ Voor 48% gewijzigd door fsfikke op 05-04-2005 20:02 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Een LM317/LM350-baybus is zo standaard dat je er op Google genoeg schema's mee kan vinden die allemaal hetzelfde doen. Met deze query kom ik bijvoorbeeld op deze site uit, waar alle nodige schema's etc opstaan. Bovendien lijkt het me sterk dat iemand anders dan de maker van de review foto's van 3 jaar geleden nog ergens heeft staan. Vandaar dat ik 'm op slot zet.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.
![]()