Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vraag - waterkoeling en casemodding guide, deel 1

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 15:28

R-B

Blokkert

Topicstarter
reviews: Waterkoeling en casemodding guide, deel 1

Die mooie revieuw

Die plaatjes werken niet meer. En ik heb ze voor morgen nodig. heeft iemand deze nog voor mij beschikbaar? Kan ze erg hard gebruiken!!!!! :D :D :D

Als ie ergens anders moet dit topic, versleep. of sluit hem maar? (Als ik antwoord heb)
Ik heb die persoon zelf al gemaild. maar ik moet hem morgen hebben vandaar..

Bedankt..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je kan genoeg guides vinden op het internet met google over baybussen en het aansluiten van waterkoelingen, waarom perse deze guide van 4 jaar geleden gebruiken?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 15:28

R-B

Blokkert

Topicstarter
fsfikke schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:55:
Je kan genoeg guides vinden op het internet met google over baybussen en het aansluiten van waterkoelingen, waarom perse deze guide van 4 jaar geleden gebruiken?
Nou, die gaat precies zoals ik wil doen.. voor fan..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

R-B schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:57:
[...]

Nou, die gaat precies zoals ik wil doen.. voor fan..
Ik heb nog even verder gekeken. Als je de namen van de plaatjes kopiert en er met google naar zoekt zie je dat ze verplaatst zijn naar een andere plaats. Dus de namen ingeven in google en je hebt ze! :Y)

Edit: Hmm google heeft wel een thumbnail, maar de link werkt niet...

[ Voor 48% gewijzigd door fsfikke op 05-04-2005 20:02 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Een LM317/LM350-baybus is zo standaard dat je er op Google genoeg schema's mee kan vinden die allemaal hetzelfde doen. Met deze query kom ik bijvoorbeeld op deze site uit, waar alle nodige schema's etc opstaan. Bovendien lijkt het me sterk dat iemand anders dan de maker van de review foto's van 3 jaar geleden nog ergens heeft staan. Vandaar dat ik 'm op slot zet.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.