Toon posts:

Asus A8N-SLi moederboard in Antec Sonata

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of de Asus A8N goed met de Sonata gaat? In the buyers guide van tweakers staat dat het qua wattage geen probleem is. Ik weet alleen niet hoe dat nou moet met 20 en 24 pins stekkertjes. Ben geen held in hardware dus heb geen zin in soldeerbouten.

Zijn hier dus goede verloopjes voor?
Heeft mischien iemand al het Asus A8N-SLi bord in de Sonata geplaatst?

Alvast bedankt voor de hulp!

Verwijderd

Als je wil weten of de asus A8N erin gaat moet je eens even kijken wat de maximale afmetingen van een mobo mogen zijn op de site van die sonata of reviews e.d.(je moet natuurlijk ook weten welke de afmetingen van je mobo zijn ;) en voor 20 en 24 pins stekkertjes zijn er kleine "adaptertjes' met aan het ene uiteinde 20 pins en het andere 24 pins.

Verwijderd

Topicstarter
Na qua afmetingen zit het wel goed (ATX form-factor). Gaat mij meer om of het wattage genoeg is, en of de stekkertjes goed werken en niet te heet worden.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

gewoon zo'n verloop stekkertje erop ;)

en of het genoeg watt is.....tja ligt eraan wat je allemaal gaat aansluiten he .
de voeding erbij is 380watt geloof ik :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

chucky666 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:54:
gewoon zo'n verloop stekkertje erop ;)

en of het genoeg watt is.....tja ligt eraan wat je allemaal gaat aansluiten he .
de voeding erbij is 380watt geloof ik :?
jep 380 watt, het valt idd te zien: wil jij een graka a la nVidia 6800GT/ati x850XT PE en nog veel high-end snufjes zal je een aparte voeding van 480W nodig hebben maar anders denk ik wel dat je toekomt met 380W als ik me niet vergis

Verwijderd

Topicstarter
Er komt een GT6600 in en een AMD64 3500 processor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:57:
Er komt een GT6600 in en een AMD64 3500 processor.
nou, als je het mij vraagt zal je voeding dat systeem wel trekken, maar als je misschien wilt uitbreden(sli?) kan het zijn dat je een nieuwe voeding zal moeten kopen... ik weet ook niet hoeveel hdd's je wil gaan gebruiken, maar als je echt zeker wil zijn post dan je hele systeem op "Het grote topic van voedingen" daar zullen ze je beter kunnen voorthelpen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Er komen 2 Seagates Baracuda 7200.7 (niet .8!) in.

Verwijderd

ik kan hier niet echt een nummer opplakken, maar als je je systeem specs in dit draadje(Welke voeding heb ik nodig? Deel 10) post zullen ze je zeker kunnen verderhelpen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 20:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor jullie hulp, ik zal naar het andere topic gaan!

Verwijderd

geen dank :9

Verwijderd

Ikzelf draai:
  • A8N SLI deluxe
  • Athlon 64 3500+
  • XFX 6800GT
  • 2 x WD Raptor 74GB
  • 2 x Maxtor 10 250 GB
  • 2 x CD/DVD spelers (waarvan 1 brander)
  • Soundblaster Audigy Z
Zonder enig probleem (zelfs licht overclockt) in de Sonata met de standaard voeding

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:33
Op een mobo met een 24 pins ATX-stekker(A8N) heb je sowieso geen verloopjes nodig, bij een 20 pins voeding houd je alleen 4 pinnen op het bord over, wat geen enkel probleem is. De pinlayout van de gebruikte pinnen is hetzelfde.
Pagina: 1