Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
te vinden in:
Device drivers / Input device support / Mice /
De optie heet CONFIG_MOUSE_PS2
Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90
Nogmaals, dezelfde muis werkt wel op mijn laptop, met nagenoeg dezelfde kernel (alleen iets aangepast aan mijn laptop wat betreft energie beheer)
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Deze verwijst netjes naar /dev/psaux (die in de kernel is ingeschakeld)...
Maar ik krijg gpm al geeneens aan de gang met een ps/2 muis...
Misschien handig om te melden dat ik Windows het goed doet, maar dat ik onder Linux nog nooit een ps/2 muis werkend heb gekregen op deze machine (heb er inmiddels RedHat, Mandrake en Gentoo op gehad, ga zo eens Knoppix testten)
oftewel, krijg je garbage te zien als je cat /dev/psaux doet?
It sounds like it could be either bad hardware or software
verder kapt mijn USB muis ermee zodra ik iets compileer... Ik moet dan mijn pc opnieuw opstarten om ook met de USB weer te kunnen werken...
Ik heb net de kernel opnieuw gebouwd, maar dat maakte niks uit...
Kan het een incompatibiliteit zijn met een MSI K7T-Turbo2 bord met de via kt133 chipset???
heeft er echt niemand verder nog een idee wat er mis zou kunnen zijn???
Ik had dezelfde problemen ook al een tijdje terug met FC2.
Ik denk dat er dus een klein mugje in de kernel zit in combinatie met mijn mobo...