[V&A] Verkoopprijs hoger dan nieuwprijs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Topicstarter
http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/8072

Wat moet er met dit soort advertenties gebeuren? Dit lijkt me niet wenselijk aangezien mensen iets gaan kopen wat 2de hands is en duurder dan als je hem nieuw koopt. Kan er niet iets ingebouwd worden dat je prijs nooit hoger kan zijn dan de PW prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag toch vragen wat je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen dat willen betalen moeten ze dat toch zelf weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Topicstarter
Ik zou als fabrikant niet willen dat mensen mijn producten duurder gaan verkopen dan de eigenlijke nieuwprijs aangezien dat geen goede reclame is voor het product. Ik weet niet wat het beleid van Tweakers.net daarin is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:10

Sick Nick

Drop the top!

Het is een gebruikt product, als ik een monitor koop voor 200 euro en daarna wil verkopen voor 500 moet ik dat toch zelf weten? Weinig kans dat ik het er ook voor ga vangen, maar het blijft een vraagprijs natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk eerder dat hij die monitor voor een dikke 400-500 euro heeft gekocht en nu van de hand wilt doen zonder daar erg veel verlies op hebben. Het is zijn goed recht om daar zoveel voor te vragen, gezien de mogelijke hoge koopprijs toentertijd. Dat je het scherm nu voor 249 euro kunt krijgen is dan vette pech voor hem :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Nou, er staat maar één PW vermelding, van Informatique, en daar kan ik dat scherm niet meer terugvinden hoor. Ze hebben wel een B-voorraad 172T, maar die moet zelfs €489,00 opbrengen :X

Volgens mij is het sowieso een veel te dure monitor :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1