[webshop, ecommerce] uitgebreid IS incl betalingen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-04 08:25
Na lang op google en got te hebben gezocht hier toch maar mijn vraag.

Ik ben benaderd om voor een collega bedrijf, een soort van webshop te ontwikkelen. Ok dat is geen probleem maar de volgende eisen wel.

Automatisch koppeling met backoffice: oftewel, alles moet automatisch gaan. Een bestellingen moet automatisch opgeslagen worden en zodra er betaald is (overschrijving) moet het systeem de order klaar zetten zodat deze verzonden kan worden. Maar het backoffice systeem moet dus bij de bank, bibit of andere de gegevens zelf ophalen en controleren. Natuurlijk moet er ook de nodige administratie bijgehouden worden.

Ik was niet van plan om zelf een systeem te ontwikkelen maar een kant-en-klaar product te implementeren. Maar ik heb nog geen pakket kunnen vinden welke geheel aan mijn verwachtingen voldoet. Deze heb ik al bekeken
accountview
ohmega.

Mijn vraag aan jullie of jullie nog meer van deze pakketten kennen welke voldoen aan mijn eisen.

De kosten zijn niet zo van belang

hondennamen.info Openscheermes.nl

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 11:15
Geen een pakket zal aan je verwachting voldoen, je zult altijd wel wat aan moeten passen.
Maar het zou al veel schelen als je kunt vertellen wat voor backoffice systeem het is...

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-04 08:25
sorry ik bedoelde te zeggen dat het backoffice systeem ook aangekocht dient te worden want het is voor een nieuwe afdeling van een bestaand bedrijf.

Het pakker moet dus en webshop en backoffice met bovenstaande eisen/wensen zijn

hondennamen.info Openscheermes.nl

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 11:15
Navision als ERP pakket.
En op die database backend een webshop bouwen, meot op zich niet zo moeilijk zijn..
Enigste wat de webshop hoeft te doen is producten uitlezen, winkelwagentje en producten wegschrijven..
Beheer doe je verder via Navision..

(Heb namelijk al eens eerder zoiets gebouwd)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry appetoe, maar Programming & Webscripting gaat over zelf programmeren. Jij zoekt een kant en klaar product, en daar is in dit subforum geen plaats voor. Zie ook P&W FAQ - Scriptrequests. :)

Als je graag een discussie wil hebben over welk product je moet kiezen, dan kun je dat in Software Algemeen doen, maar dan verwacht men wel een zeker eigen onderzoek van je. Zoek op Google naar enkele producten, en zoek uit wat deze kunnen. Kijk en vergelijk, en open op basis van die data een nieuw topic, waarin je vertelt welke producten je al kent, en waarom die niet voldoen. Eigen inzet wordt altijd gewaardeerd. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.