[Winamp] Meerdere visualisaties tegelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Ledbar van 8 leds aan de LTP poort als visualisatie van winamp, maar als ik nu een fulscreen visualisatie (bv Milkdrop) wil starten, moet ik eerst de plugin veranderen. Daarom nu vraag ik me af of het mogelijk is 2 visualisaties tegelijk te runnen. Ik kan hierover niks vinden.

Verder vind ik het jammer dat de spectrum analyzer in het winamp main window stopt zodra je een visualisatie start (ik heb dual monitor ja :P)
Lijkt me trouwens dat je met een lcd hetzelfde probleem hebt?

Of weet iemand een programmatje waarmee ik mn ledjes kan aansturen, buiten winamp om dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cygnus_6
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09-2020
kijk eens bij de plugin-sectie op winamp.com, daar staan er zat.
kijk bij winamp ook eens onder ctrl-p en selecteer dan plugins, vink dan disable built-in visualisation when visualisation plugin active uit, en je hebt je spectrum analyser weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oja stom van die built-in-visualisation 8)7
Maar er staat een heleboel op winamp.com, maar ik kan geen plugin om 2 visualisaties tegelijke te runnen vinden.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:57

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

In het verleden zijn er wel plugins geweest (nog onder winamp 2) om meerdere plugins tegelijktijd te kunnen gebruiken, weet niet of het ook toepasbaar is op winamp 5. Als je je ledjes op een "andere" manier aan wil sturen, heb je die ltp poort helemaal niet nodig, want dan laad je ze gewoon op geluid reageren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik kan geen enkele plugin hiervoor vinden helaas..
Ik zou er natuurlijk een "echte" vu meter van kunnen maken en op de geluidskaart aansluiten als je dat bedoelt..
Maar ik heb mn LTP poort nu niet echt nodig dus ik zou het liever zo houden en met een plugin/programmatje aansturen.