Toon posts:

Output van Excel Macro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een klein excel spreadsheet aan het maken, en ik weet niet hoe ik de resultaten van een macro naast elkaar kan plaasten. Zouden jullie mij kunnen helpen met het volgende:

Nu, als de gebruiker zijn formulier invult, en de macro knop aanklikt, worden die gegevens over de vorige geplakt. Dit is logisch, aangezien dat de plek is waar ik zei dat ie moest pasten. Maar kan ik met dezelfde macro, verschillende paste plaatsen aanwijzen, dat ie steeds een kolom opschuift en dezelfde regel aanhoud?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Wat lukt er precies niet ? Wat heb je zelf al geprobeerd ? Ik vind dat je niet kan verwachten dat iemand hier een kant en klaar script voor je neerplant. Overigens snap ik niet heel veel van wat je nou uiteindelijk met die macro wilt bereiken

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

ipv pasten in sheetx.cells(a,b) maak je een variable bv y
zet y op 1
paste in sheetx.cells(a,y)
na pasten doe je y=y+1

zoiets dus

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:01

Boss

+1 Overgewaardeerd

Klinkt alsof je Excel aan het gebruiken bent voor iets waar je eigenlijk meer een database toepassing zoals Access zou willen hebben... Dat is er iets meer voor gemaakt om steeds een nieuwe regel toe te voegen...

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.