Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Je aantal posts wordt bijgehouden in de database.. Elke keer als je post is het counter = counter + 1 enzo. Maar het aantal topics waarin je gereageerd hebt wordt afaik nergens bijgehouden
't Is maar net hoeveel de search kan vinden in de tijd dat hij zoekt..
Ik denk dat het te maken heeft met de mogelijkheid dat er misschien in het verleden post "getrashed" zijn, of een compleet topic verwijderd en het daarom "ongeveer" noemtKhaine666 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:20:
Telkens als ik op mijn naam klik krijg ik zoiets te zien :
[...]
Waarom denkt GOT dat ik in ongeveer 333 topics iets heb gepost, terwijl hij zeker weet dat ik dat wel 966 keer gedaan heb ?![]()
Ik vond het zo maf .. ik denk .. ik meld het ff
offtopic:
Just a wild guess
Just a wild guess
De berichten waar je niet bij kunt (bijv. getrashde topics, HK-XS aanvragen) zul je niet terugvinden. Vandaar de ongeveer.
Signature
AAAaaaaahpasta schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:23:
De berichten waar je niet bij kunt (bijv. getrashde topics, HK-XS aanvragen) zul je niet terugvinden. Vandaar de ongeveer.
Dan is het wat logischer jah. Maar worden topics dan ook wel eens getrashed ? Want het id achter got was toch een enorme database ?
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Ja, maar niet alles hoeft beschikbaar te worden voor iedereen om te lezen.Khaine666 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:25:
[...]
AAAaaaaah
Dan is het wat logischer jah. Maar worden topics dan ook wel eens getrashed ? Want het id achter got was toch een enorme database ?
Signature
dusch...
Ennuh, wij gebruiken niet dat paupere myReact, maar gewoon React
Ennuh, wij gebruiken niet dat paupere myReact, maar gewoon React
[ Voor 82% gewijzigd door moto-moi op 05-04-2005 17:27 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()