Nu heb ik sinds kort adsense van google op mijn site, maar om het enigzins te verbetern en er vooral beter uit wil laten zien ben ik wat aan het veranderen geslagen. Nu heb ik al een <div> eromheen geplaatst waardoor je een mooiere border krijgt. Maar nu wil ik eigenlijk dat het stuk "Ads door Gooooogle" wegvalt. Simpelste methode lijkt mij dat hij automatisch uit de div valt of dat er iets over dat deel heengaat. Weet iemand hoe ik dit snel en mooi kan oplossen want ik heb echt geen idee.
ps google adsense gedeelte ziet er als volgt uit:
die div is dus onwijs simpel, gewoon:
Het resultaat ziet er dan dus zo uit:

Maar eigenlijk wil ik gewoon dat laatste stukje dus weg hebben ("Ads door Gooooogle") en het liefst dat het gewoon wit is of uit de div valt.
Plz help
ps google adsense gedeelte ziet er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <div id="google"> <script type="text/javascript"><!-- google_ad_client = "pub-xxxxxxxxxx"; google_ad_width = 234; google_ad_height = 60; google_ad_format = "234x60_as"; google_ad_channel =""; google_color_border = "ffffff"; google_color_bg = "FFFFFF"; google_color_link = "000000"; google_color_url = "666666"; google_color_text = "ffffff"; //--></script> <script type="text/javascript" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script> </div> |
die div is dus onwijs simpel, gewoon:
code:
1
2
3
4
5
6
| #google {
border: 1px solid #000000;
margin-top: 20px;
margin-right: 20px;
margin-left: 0px;
} |
Het resultaat ziet er dan dus zo uit:

Maar eigenlijk wil ik gewoon dat laatste stukje dus weg hebben ("Ads door Gooooogle") en het liefst dat het gewoon wit is of uit de div valt.
Plz help
Digital Media Junkie