We see things as we are, not as they are
Verwijderd
Mijn CPU (ook P4 3 Ghz.) heeft de laatste tijd hetzelfde probleem (ook in ASUS PC probe)
maar ik heb het de afgelopen tijd ook bij Far Cry en andere games.
Ik denk da het door de zomerse temperaturen komt, maar ik heb geen idee wat het anders kan zijn. Voor de rest is alles goed in me kast.
Ik denk da het door de zomerse temperaturen komt, maar ik heb geen idee wat het anders kan zijn. Voor de rest is alles goed in me kast.
Tsja, gaming zorgt voor belasting van je proc waardoor deze harder moet werken en dus meer energie verbruikt wat resulteert in meer warmte productie 
Betere airflow in je kast is een mogelijkheid, of anders een andere processorkoeler aanschaffen. Overigens wil Asus Probe nog wel eens flink afwijken van de juiste temperatuur.
Betere airflow in je kast is een mogelijkheid, of anders een andere processorkoeler aanschaffen. Overigens wil Asus Probe nog wel eens flink afwijken van de juiste temperatuur.
Heb je em overgeklokt?
Klok em anders ns naar zn standaardwaarden, en kijk of je het dan nog hebt.
Klok em anders ns naar zn standaardwaarden, en kijk of je het dan nog hebt.
Verwijderd
ik heb ook zoiets alleen valt me pc uit na een stukje spelen in de demo. dit doet hij herhaaldelijk bij elk poging de demo te spelen.dat doet ie bij geen enkel ander spel. bij mijn weten is de optie van rebooten wanneer pc dreigt te chrashen uitgevinkt.
ik heb daarna halflife2 op de allerzwaarste instellingen gespeeld en geen enkel probleem behalve wat gehakkel? denk persoonlijk dat de demo niet helemaal in orde is....
kep P4 2,8 + 9700 pro + xp pro sp2 (geen overgeklokkery)
P.S. zal eens asusprobe installeren om te zien hoe heet die cpu van mij dan wordt...
ik heb daarna halflife2 op de allerzwaarste instellingen gespeeld en geen enkel probleem behalve wat gehakkel? denk persoonlijk dat de demo niet helemaal in orde is....
kep P4 2,8 + 9700 pro + xp pro sp2 (geen overgeklokkery)
P.S. zal eens asusprobe installeren om te zien hoe heet die cpu van mij dan wordt...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 13:35 ]