Onlangs een optische muis aangeschaft. Als ik de computer uitschakel blijft het rode licht onder de muis branden? Iemand enig idee hoe dit komt?
USB-muis? PS2-muis? Zal wel te maken hebben met ATX-standaard.
Nee geen last van...gaat gewoon uit 
Óók wanneer bij mij de pc aan staat - das dus gelijk mijn probleem.
Na een tijdje valt het licht uit en windows vindt automatisch een driver voor de new hardware:?
Slechts een reboot verhelpt het probleem totdat het wéér zo gaat...Ik denk zelf dat mijn USB device gewoon GAAR is
BTW ik denk dat je pc niet uit staat maar in suspend mode
- dan slaaptie en met een druk op toets of whatever gaatie aan.
Óók wanneer bij mij de pc aan staat - das dus gelijk mijn probleem.
Na een tijdje valt het licht uit en windows vindt automatisch een driver voor de new hardware:?
Slechts een reboot verhelpt het probleem totdat het wéér zo gaat...Ik denk zelf dat mijn USB device gewoon GAAR is
BTW ik denk dat je pc niet uit staat maar in suspend mode
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
Same problem here. Logitech optical aan de PS/2 poort (usb poorten zitten vol 
Als de pc uitgaat dan is mijn kamer nog steeds blauw dankzij dat erg felle lampje achter het logitech logo. Komt denk ik idd door ATX standaard: er blijft een zwakstroom door het systeem lopen.
Als de pc uitgaat dan is mijn kamer nog steeds blauw dankzij dat erg felle lampje achter het logitech logo. Komt denk ik idd door ATX standaard: er blijft een zwakstroom door het systeem lopen.
kun je dat niet in de bios instellen? Hij staat nu zeker op suspend, moet je ff op soft off oid zetten..
Vind het wel mooi. Ik heb een logitech optical wheelmouse. Staat leuk in het donker.
Op dinsdag 09 januari 2001 17:00 schreef TonV het volgende:
Onlangs een optische muis aangeschaft. Als ik de computer uitschakel blijft het rode licht onder de muis branden? Iemand enig idee hoe dit komt?
MacMini M1, 15" Mac Book Pro, 16GB Memory, Canon 5D Mark II, Commodore 64
Ha Ha..
Mijn logitech Mouseman wheel gaat gewoon uit als ik mijn ATX kast uitzet..
Soft-poweroff ofzo, misschien scheelt dat..
Ik kan mijn PC niet aanzetten via mijn toetsenbord, jullie wel ??
Misschien is dat het
CU
]-[enk..
Misschien is dat het
CU
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Strekkerblok met switch kopen.. daar de powerkabels van PC&Monitor inploppen.. nadat je je pc & monitor hebt uitgezet de switch op de powerblok op OFF zetten.. and gone was the lightè
Zou ik moeten kunnen ja... via het toetsenbord, ook via mijn isdn kaart maar dat heb ik nog nooit getest.
Op dinsdag 09 januari 2001 17:17 schreef Wierdo_NL het volgende:
Ha Ha..
Misschien is dat het
CU
]-[enk..
MacMini M1, 15" Mac Book Pro, 16GB Memory, Canon 5D Mark II, Commodore 64
Hmmmm heb je soms kabel?
krijg je dan geen 'wake up on lan' als ie uit gaat
krijg je dan geen 'wake up on lan' als ie uit gaat
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Ha dat probleem ken ik... drie computers op de zaak hebben dat ook... met de Intellimouse Explorer van MS... dit zijn bagger ABit WX6 systeempjes voor de boekhouding enzo... ligt misschien aan de Intel 810 chipset ofzo? Alle andere systemen hier hebben het niet... zelfs de Macjes niet
... werkt heel goed, vervang de ozo lange lelijke MS kabel voor de korte transparante Mac '(F)Puck-muis' kabel... tadah! Een echte muis die werkt... maar okay, da's een beetje OT.
Look at it this way... in a million years, who's gonna care?
Pagina: 1