Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[FEAT] Probleem feedback

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Zoals velen van ons gebruik ik GoT nog wel eens als knowledge Base voor de meest uiteenlopende problemen. Nu kom ik net een stukje tekst tegen op het internet wat me op een idee bracht voor een nieuwe feature op het GoT forum

Is het geen idee om topics die gebruikt worden om te discusseren over problemen een melding mee te geven dat deze opgelost zijn d.m.v. icoontjes / tekst bij de topic titel. Zo wordt het namelijk ook makkelijker om dit te gaan filteren.Ik merk namelijk dat ik in de search veelal topics krijg die niet echt bijdragen aan een oplossing.

Ik las ook iets over een opzet voor een Knowledge Base voor GoT? Zijn jullie hier nog mee bezig? Kan ik het al vinden? O-)

voor de rest wil ik nog ff zeggen dat de usability van het forum steeds en steeds beter wordt. Hier kan phpBB nog wat van leren :*)

Ref: http://catb.org/%7Eesr/faqs/smart-questions.html

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Dat is meerdere malen voorgesteld (moet je wel zoeken he :P) en de conclusie was/is dat het taggen van topics danwel een gruwelijke klus voor de mods wordt, danwel onbetrouwbaar door 'misbruik'.

Anderzijds zitten we met een paar honderdduizend topics die ongemarkeerd zijn...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

chem schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:19:
Dat is meerdere malen voorgesteld (moet je wel zoeken he :P) en de conclusie was/is dat het taggen van topics danwel een gruwelijke klus voor de mods wordt, danwel onbetrouwbaar door 'misbruik'.

Anderzijds zitten we met een paar honderdduizend topics die ongemarkeerd zijn...
Kort gezegd: er is dus nog geen concrete oplossing voor gevonden?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

r0b schreef op zondag 10 april 2005 @ 01:18:
[...]

Kort gezegd: er is dus nog geen concrete oplossing voor gevonden?
Jawel, de Knowledge Base ;)
En ja, daar wordt nog aan gewerkt, zij het op een laag pitje.

Het 'raten' van berichten op het forum hebben we nooit wat in gezien, en zal dus ook niet komen.

Intentionally left blank

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik weet dat Spider.007 met een Wiki bezig is alsin een KB ;)
GoTwiki - Test als toevoeging aan FAQ's in SA

Misschien dat we dit voor alle fora's kunnen opzetten, al zou er wel veel tijd in zitten om dit te gaan doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 10-04-2005 14:09 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)