[Thema-forum] Centraal Schriftelijke Eindexamen (CSE)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Binnenkort is het weer zo ver en gaan de meeste 4-VMBO/5-HAVO/6-VWO'ers weer leuk een paar uren achter elkaar pennen voor hun diploma... Ook ik dus ;)

Komt er binnenkort dus weer een thema-forum voor het eindexamen zoals dat voorheen ook was? Ik weet niet of er voorheen problemen mee zijn geweest, waardoor het idee afgeschaft is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Bij mijn weten is het idee nooit afgeschaft, enkel moet er voor een themaforum wel een leuke aanleiding zijn.. en dan loopt gedurende een tijdelijke periode zo'n 'themaforum'.
Volgens mij is het examens-themaforum een redelijk 'vaste' factor op GoT en ik denk dat hij wel weer zal komen...

Maar dat is een zaak voor de General Chat-crew, die het beheer daarvoor doen :)

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 05-04-2005 15:14 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

RM-rf schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:13:
Maar dat is een zaak voor de General Chat-crew, die het beheer daarvoor doen :)
Ik zal de knuppel in het "kippen"-hok gooien ;)

Verder is het Themaforum inderdaad iets wat zo nu en dan terugkomt naar gelang de behoefte en omstandigheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Ik zou het wel leuk vinden als het weer terugkomt, mits er ook andere mensen natuurlijk zijn die het leuk vinden (behoefte vindt ik zo'n groot woord...).

@SmartDoDo: als het weer zou komen, wanneer zou dat dan ongeveer zijn? Over zeven weken is het alweer examen :)

[ Voor 4% gewijzigd door DanielB op 05-04-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

DanielB schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:25:

als het weer zou komen, wanneer zou dat dan ongeveer zijn? Over zeven weken is het alweer examen :)
vorig jaar ging het open op 15 april, zie Welkom in Themaforum Examens

Eerest moeten er enkele kleine organisatorische dingen geregeld worden, FAQ geregeld (waarschijnlijk grotendeels over te nemen van vorig jaar), mods toegewezen, een lijst opgesteld van wanneer welke examenonderwerpen zijn

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Heb ffies wat info voor het geval er op heel erg korte termijn al aan begonnen wordt ;)

VMBO: klik hier
HAVO / VWO: klik hier

Op deze twee pagina's staat wanneer/hoe laat welke examens worden afgenomen, voor beide tijdsvakken Op diverse sites zijn ook voor het oefenen oude eindexamens te vinden, een voorbeeld hiervan is Havovwo.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

als het aan mij ligt komt er ook gewoon weer een eindexamenforum, dat mogen we inmiddels toch wel een stukje traditie/service noemen :)

kunnen vast nog wel wat FAQs/stickies van vorig jaar worden hergebruikt, en een apart topicje met suggesties voor meer linkjes of onderdelen van de users kan natuurlijk ook worden geopend. Vorig jaar was het 15 april dus ergens rondom die datum lijkt me eigenlijk ook wel weer mooi om mee te beginnen. :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Lijkt me een leuk idee. Heb nu te maken met de examens, dan is het wel leuk als er over te discussieren valt in een apart subforum. Scheelt weer topics in de andere fora.

* Hooglander1 zal er naar uit kijken.

Ik zal ook nog wel kijken naar wat sites met informatie.

[ Voor 15% gewijzigd door Hooglander1 op 06-04-2005 09:40 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 22:02

krvabo

MATERIALISE!

Lijkt me erg handig :)
* krvabo mag dit jaar ook
* krvabo *

[ Voor 39% gewijzigd door krvabo op 07-04-2005 18:32 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

En we hebben een Thema Forum: Examens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 20:57

Hmail

Doet ook maar wat.

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Pagina: 1