Ik heb in access een tabel met daarin de volgende velden:
* naamk
* lnummer
* lnaam
* waarvoor
* waarvoor2
* hoevaak
Nou heb ik een query gemaakt die alle gebruikers (naamk) maar 1 keer weergeeft.
Hier is tevens keuzelijst 1 op gebaseerd.
Daarna heb ik een query gemaakt die het veld lnaam weergeeft met als criteria: [form].[naamk]
Dus als criteria gebruik ik keuzelijst 1.
Als ik nou een tekstvak maak die is gebaseerd op het veld waarvoor en ik vul hier iets in, dan vult hij deze waarde in wel bij de goede gebruikersnaam en bij de goede lijst alleen hij hangt er een verkeerd lnummer aan deze is namelijk ook al ingevoerd in de tabel.
Nou is mijn vraag? Hoe kan ik het instellen dat het formulier filtert aan de hand van 2 keuzelijsten.
Ik heb het forum hier al afgespeurd maar geen antwoord kunnen vinden.
Tevens leveren zoekresultaten in Google, ook geen gewenst resultaat
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
* naamk
* lnummer
* lnaam
* waarvoor
* waarvoor2
* hoevaak
Nou heb ik een query gemaakt die alle gebruikers (naamk) maar 1 keer weergeeft.
Hier is tevens keuzelijst 1 op gebaseerd.
Daarna heb ik een query gemaakt die het veld lnaam weergeeft met als criteria: [form].[naamk]
Dus als criteria gebruik ik keuzelijst 1.
Als ik nou een tekstvak maak die is gebaseerd op het veld waarvoor en ik vul hier iets in, dan vult hij deze waarde in wel bij de goede gebruikersnaam en bij de goede lijst alleen hij hangt er een verkeerd lnummer aan deze is namelijk ook al ingevoerd in de tabel.
Nou is mijn vraag? Hoe kan ik het instellen dat het formulier filtert aan de hand van 2 keuzelijsten.
Ik heb het forum hier al afgespeurd maar geen antwoord kunnen vinden.
Tevens leveren zoekresultaten in Google, ook geen gewenst resultaat
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
[ Voor 6% gewijzigd door dannyvanderaa op 05-04-2005 14:32 . Reden: Extra gegevens toegevoegd ]