exchange 2003 versus outlook

Pagina: 1
Acties:

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-07 07:20
hoi,

Ik heb een windows sbs 2003 server met exchange geinstaleerd en een paar computers als client met hierop windowsxp pro en office 2000.
Nu is er iets geks aan de hand. Sinds een paar dagen komt de mail niet meer aan op de client. terwijl ik in de webmail interface het wel zie staan.Nu was het zo dat ik op de server een probleem met de dhcp en de wins had, die konden niet meer worden gestart (onbekende fout bij ms). Naar deze te hebben verwijderd en opnieuw te hebben geinstaleerd konden ze wel worden gestart. nu dacht ik probleem opgelost maar nee dus. Als ik op een client via control panel een ander gebruiker ingeef dan gaat het wel goed maar als ik weer als de oude gebruiker inlog komt hij met de melding dat er een fout zit in het postvak en dat dit gerepareerd dient te worden. Als dit klaar is en start dan outlook op dan zie ik alle mail wel weer maar, als ik outlook weer afsluit en opstart dan is de mail van de laatste dagen weer weg. terwijl het in de webmail interface steeds goed blijft. Ik heb al gegoogeld en ook al bij ms gekeken , maar niets bracht mij een oplossing misschien weet iemand van jullie het. :'(

Verwijderd

Ik heb hier het zelfde probleem gehad maar dan met exchange 2000. Na een herinstalltie van outlook was het verholpen.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Nieuw Outlook profiel aanmaken? Of anders een nieuw Windows profiel proberen?

Wees consequent, maar niet altijd