Toon posts:

[XP] Inlogscherm blijft opduiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een vrij irritant probleem:
steeds, sinds een paar dagen, na een minuut of 5 (ongeveer) niks doen aan mijn pc, krijg ik mij inlogscherm steeds te zien.Nou heb ik geen screensaver aan staan, of iets dergelijks.Wel heb ik bij Energie beheer aangegeven dat mijn beeld scherm zich uitschakeld na 20 minuten.Op zwart dus, nooit problemen meegehad, dus dat zit denk ik wel snor!
Vrij irritant dus allemaal.Ook heb ik bij Eigenschappen op het tabblad schermbeveiliging "Welkomstvenster weergeven" uitgevinkt staan.
Hopelijk kan iemand mij helpen.Ik heb Windows (Nederlands) XP (SP2).

Michael...

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Probeer eens een nieuw profiel aan te maken? :)

Verder verplaats ik je topic nog even naar Windows Operating Systems, gezien dit een Windows gerelateerde vraag is. :) Ook pas ik je topictitel even aan, naar de Windows Operating Systems - Policy

offtopic:
Ook nog welkom op GoT :w

Signature

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:00

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

[rml][ XP] Van bureaublad spontaan naar inlogscherm[/rml] Misschien staat hier voor jou een oplossing tussen.

Verwijderd

Topicstarter
pasta schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:20:
Probeer eens een nieuw profiel aan te maken? :)

Verder verplaats ik je topic nog even naar Windows Operating Systems, gezien dit een Windows gerelateerde vraag is. :) Ook pas ik je topictitel even aan, naar de Windows Operating Systems - Policy

offtopic:
Ook nog welkom op GoT :w
Dank voor de moeite Pasta (bold statement trouwens daar bij je Icon :) )!
Weet niet of dat zal helpen, een nieuw profiel en ik wil (eigenwijs misschien) het zien op te lossen...kijken waar ik eventueel iets verkeerds heb gedaan!Ik ben nog niet zo wegwijs met pc's, maar wil graag leren!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo madmark,

het lijkt inderdaad op mijn probleem, maar volgens mij is het toch wat anders.Bij die persoon gebeurd het onregelmatig.Dat is bij mij niet het geval.Bij mij is standaard na +/- 5 minuten.En het gebeurd NOOIT als ik met mijn pc bezig ben.Lijkt op een instelling foutje, maar ik weet niet welke!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:00

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Dus als je 5 minuten niks doet log je automatisch uit? Kijk eens bij je screensaver opties of password protection aangevinkt is. Als je schermbeveiliging aangaat log je automatisch uit.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zowiezo mijn schermbeveiliging uit staan.Alleen energie beheer staat op 20 minuten!
Verder heb ik wel een gedeelde account met een vriendin van mij, (eigen profielen), maar geen password protection!
Maar ik ga het allemaal nog wel na als ik vanavond thuis ben!
Pagina: 1