Toon posts:

ASUS WL500 FTP probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb aan mijn asus wl500 een usb stick hangen, waar mee ik een gedeelte van mijn website wil hosten.

om precies tezijn de foto's.

b.v. in frontpage laat ik een pagina laden vanaf mijn ftp

ftp://web:web@62.163.109.284/album/index.html

werk goed, alleen als je een aantal foto's hebt bekeken. loopt ie vast, en gaat ie niet verder

in heb hem van de laaste filmware voorzien.

ligt die misschien aan de max inlog? van 12 :+
de timeout is het niet die staat op max.

Verwijderd

Het is natuurlijk een beetje een onhandige manier van hosten zo 8)7 Mensen die achter een proxyserver zitten op werk/school/whatever zullen soms je website niet kunnen zien etc.

Ik denk dat je er verstandiger aan doet de webspace die je van Chello gekregen hebt te gebruiken hiervoor. Ook is het niet zo verstandig je externe IP-adres public neer te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet voor het groote publiek.

Maar ik bedoel, het moet toch mogelijk zijn om met de wl500 een goed werkende ftp opo tezetten
net zoals nu, ik kom er zelf niet op

Verwijderd

Topicstarter
kick :*)

Verwijderd

Gebruik de ingebouwde DynDNS client in de WL500G. Dus ff accountje aanmaken en de WL500G de rest laten doen. Dan ben je gelijk van de IP-problematiek af

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je precies? hier kan ik geen tou aan vast knope.

Verwijderd

Topicstarter
schopje

• RDX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-01-2025

RDX

Hoi Fink,

Dit gaat ff niet over dit topic. Maar ik weet niet hoe ik je anders kan bereiken. Hoe heb je jouw probleem opgelost, zoals beschreven in dit topic: RDX in "opzoek naar bios epia m9000"

Dit gaat dan wel weer over het topic:
Overigens kun je met DynDNS of no-ip.org een naam toewijzen aan een dynamisch ip-adres. Bijvoorbeeld fink.no-ip.org aan je chello account. Wat je router dan doet is een update sturen naar no-.ip.org als je een ander ip-adres van chello hebt gekregen.

Verwijderd

Topicstarter
Pagina: 1