Toon posts:

win 98 [ bestand terughalen?]

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen,

ik draai win 98 op een laptop en heb per ongeluk een bestand verwijderd en was heel erg
belangrijk.

bestand in de prullenbak en prullenbak leegmaken!

is er een mogelijkehid om het terug te halen??

groeten, _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

GetDataBack is een een progje (kost alleen geld ;) )
www.runtime.org/gdb.htm
maar een tweakert als jij ;)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:02
Staan hier wel wat programma's tussen volgens mij. :)

OM FAQ / Beleid

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:14
Restoration... Freeware en werkt ook nog :D Heb het vorig weekend nog gebruikt toen ik een paar foto's had verwijderd die ik toch liever wou houden.

[ Voor 4% gewijzigd door IJnte op 05-04-2005 11:01 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Je kan dus één van deze programma's gebruiken, maar eerst even een waarschuwing:

Schrijf niets meer naar de schijf totdat je de bestanden terug hebt kunnen halen. De gegevens zijn nog aanwezig op de harde schijf, maar de ruimte is al wel weer vrij gegeven, dus is het mogelijk dat ze bij iedere schrijfoperatie een beetje worden overschreven totdat er niets meer van over is. Installeer daarom ook het liefste het programma op een andere harde schijf (of op USB key).

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
ik wil iedereen hierbij bedanken

ik ga eens wat aan doen dan

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hier kan je erg veel info over vinden, met name in PMG FAQ en Windows Operating Systems - FAQ en bijvoorbeeld [google=recover deleted file windows 98 fat32]
Lees ook Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door over wat we hier op het forum van onze gebruikers verwachten :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.