Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Telefoon nummers niet te lezen op oude simkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een probleem. Ik heb een nieuw abonnement bij Vodafone en dat is vandaag ingegaan. Ik heb er ook een nieuw toestel bij gekregen en een nieuwe simkaart. Sinds vanochtend werkt mijn oude toestel en sim dus niet meer. Logisch natuurlijk....
Maar wat ik zelf minder logisch vond, is dat ik mijn adresboek niet meer kan benaderen! Ik dacht dat je daar nog wel gewoon bij kon komen, maar nee dus. Al mijn telefoonnummers in een kistje, waar ik niet meer bij kan komen :r

Heeft iemand een manier om er alsnog bij te kunnen? Op dit moment kan ik het toestel inschakelen en dan vraagt ie om mijn pin code. Als ik deze invoer gaat 'ie verder met het zoeken naar een netwerk. Terwijl dat zoeken bezig is kan ik niet bij het adresboek komen. Als ik langer wacht, komt de boodschap dat ik een sim moet installeren. In die toestand kan ik ook niet bij het adresboek.

Mijn oude toestel is een Toshiba TS2li met een kpn abbo. Ik heb geen datacable ofzo bij die Toshiba.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom stop je je nieuwe sim niet in je oude telefoon?

edit:
en zeg nou zelf: zo'n titel dekt niet echt de lading ;)

[ Voor 39% gewijzigd door BtM909 op 05-04-2005 10:56 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De meeste toestellen kunnen de gegevens op gedeactiveerde simkaarten nog wel benaderen. Ga anders naar een telefoonwinkel waar ze simbackup apparaatjes hebben. Daar kun je je simkaart indoen en via de pc uitlezen. Je kan er zelf een kopen, voor rond de 10 euro, of vragen of ze ter plaatse een export bestandje willen maken.

[edit]
topictitel aangepast

[ Voor 5% gewijzigd door Canaria op 05-04-2005 11:08 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 17:48
By vodafone hebben ze z'n apparaatje wel, dus ff naar de CityPoint, mits die natuurlijk in de buurt zit.

no comment

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MAar zijn de nummers nou opgeslagen op de GSM of SIM? :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:05
Ik werk zelf in een Vodafone city point , kom even langs in zo`n winkel , dan doen wij dat voor je , kost je 5 min tijd , kost je helemaal niets :) .

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank allen voor de info :)

Ik was niet op het idee gekomen om die nieuwe SIM in mijn oude telefoon te doen. Ik ging ervan uit dat dit nooit zou werken, maar dat deed het wel.
Het was nog even spannend aangezien ik niet zeker wist of ik de nummers op de SIM of in de telefoon had opgeslagen. Ook hier had ik mazzel, want ze stonden op de telefoon 8)
Ik heb alles overgeschreven en in mijn nieuwe telfoon gezet...dus ik ben weer helemaal gered!

Nogmaals bedankt allen!!

Dronez
Pagina: 1