Hallo,
ik ben van plan in de tijdsperiode van nu tot en met juni/juli een laptop aan te schaffen. Het liefst natuurlijk zsm, aangezien ik hem graag zou willen gebruiken om gewoon buiten / in de woonkamer te kunnen computeren.
Mijn buget is €1700 euro met een echt maximum van €1900
De minimale 'eisen' die graag zou willen hebben:
- Intel Pentium M (Dothan) 755
- 512 MB Ram, maakt niet uit 1 of 2 repen.
- ATI 9700 of nieuwer met 128 MB videokaart geheugen, mét TV-out.
- 14" met SXGA, geen widescreen.
- min 40 GB / liefst 60 GB HD, en minimaal 5600 rpm
- DVD-RW/+RW
- Wireless 802.11g
- Bluetooth
- En een redelijke geluidskaart.
De enigste laptop die een beetje aan mijn eisen voldoet is de Asus V6 serie, maar oo-zo jammer dat deze geen tv-out heeft. -> [rml][ Ervaringen] Asus V6 serie (Sonoma Centrino)[/rml]
Voor de rest komt de Asus M serie wel in de buurt, maar deze is redelijk verouderd.
Wat is nu het beste, weet iemand een laptop die aansluit op mijn eisen, of kan ik beter nog een maand of maanden wachten?
ik ben van plan in de tijdsperiode van nu tot en met juni/juli een laptop aan te schaffen. Het liefst natuurlijk zsm, aangezien ik hem graag zou willen gebruiken om gewoon buiten / in de woonkamer te kunnen computeren.
Mijn buget is €1700 euro met een echt maximum van €1900
De minimale 'eisen' die graag zou willen hebben:
- Intel Pentium M (Dothan) 755
- 512 MB Ram, maakt niet uit 1 of 2 repen.
- ATI 9700 of nieuwer met 128 MB videokaart geheugen, mét TV-out.
- 14" met SXGA, geen widescreen.
- min 40 GB / liefst 60 GB HD, en minimaal 5600 rpm
- DVD-RW/+RW
- Wireless 802.11g
- Bluetooth
- En een redelijke geluidskaart.
De enigste laptop die een beetje aan mijn eisen voldoet is de Asus V6 serie, maar oo-zo jammer dat deze geen tv-out heeft. -> [rml][ Ervaringen] Asus V6 serie (Sonoma Centrino)[/rml]
Voor de rest komt de Asus M serie wel in de buurt, maar deze is redelijk verouderd.
Wat is nu het beste, weet iemand een laptop die aansluit op mijn eisen, of kan ik beter nog een maand of maanden wachten?