render probleem 3d max

Pagina: 1
Acties:

• erwin85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18
Hoi,

Ik heb een animatie gemaakt in 3d max en wil die gaan renderen. Alleen is het probleem nu dat ie bij elke frame vraagt om missende textures.
Hoe kan je dat uitzetten dat ie daar niet meer om vraagt bij het renderen?

Graag jullie hulp

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-04 12:15
erwin85 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:46:
Hoi,

Ik heb een animatie gemaakt in 3d max en wil die gaan renderen. Alleen is het probleem nu dat ie bij elke frame vraagt om missende textures.
Hoe kan je dat uitzetten dat ie daar niet meer om vraagt bij het renderen?

Graag jullie hulp
Het beste kun je dit in het algemene "Post hier je 3D stuff maar weer" posten.

Hmm, ik gok dat je een bestaand object hebt, waar textures (bitmaps) aan gekoppeld zitten.
Als je die probeert te renderen, dan krijg je idd een vraag waar die bestanden staan.

Je kunt in de Material Editor de materials editen, zodat de locatie wel klopt.

[ Voor 3% gewijzigd door FragNeck op 05-04-2005 10:49 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• erwin85
Ik zal even proberen.

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Er zijn twee oplossingen: zorg dat de textures wel gevonden worden (door ze op de goede locatie neer te zetten), of verwijder uit de material editor (of eventueel een displacement-modifier) de verwijzing naar de texture.

Renderen met missende textures kun je sowieso beter niet doen, want wat moet MAX met de kleur van de objecten die hun texture missen?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• erwin85
Oogst schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:50:
Er zijn twee oplossingen: zorg dat de textures wel gevonden worden (door ze op de goede locatie neer te zetten), of verwijder uit de material editor (of eventueel een displacement-modifier) de verwijzing naar de texture.

Renderen met missende textures kun je sowieso beter niet doen, want wat moet MAX met de kleur van de objecten die hun texture missen?
Het is gelukt! Bedankt. Het renderen duurde een uur :S