[XP] WinKey associatie veranderen

Pagina: 1
Acties:

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ik ben al een tijdje opzoek of het mogelijk is om een andee applicatie te koppelen aan de WindowKey+E. Dus niet de explorer openen maar een andere soortgelijk programma dat ik heb. Iemand een idee?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Heb hier iets aan?

[ Voor 4% gewijzigd door jelmervos op 05-04-2005 10:40 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:31
Standaard kun je de "Reserved" keys van Windows niet wijzigigen, volgens mij is dit ook geen register aanpassing dus dit gaat lastig worden..

Over welke versie van Windows hebben we het?

[ Voor 19% gewijzigd door leon1e op 05-04-2005 10:43 ]

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ja die kan ik waarschijnlijk wel gebruiken. Maar ik was zo gewend aan de WinKey+E om de explorer op te starten en nu gebruik ik xplorer2. Maar een andere Winkey moet ik dan maar gebruiken.
leon1e schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:42:
Standaard kun je de "Reserved" keys van Windows niet wijzigigen, volgens mij is dit ook geen register aanpassing dus dit gaat lastig worden..

Over welke versie van Windows hebben we het?
Ik maak gebruik van WinXP Pro.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zet zoals in Windows Operating Systems - Policy beschreven even het os [XP] in de titel :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters