[XP] Dreamweaver MX doet DDOS op eigen server

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ik werk op mijn werk met Macromedia Dreamweaver MX 2004 om websites te ontwikkelen (omdat Zend het niet meer doet) en nu krijg ik van onze systeembeheerder gisteren de mededeling dat ik mijn Dreamweaver meteen af moest sluiten omdat deze steeds de server aan het spammen was met het proberen te maken en verwijderen van directory's in de root van de server. Omdat ik daar natuurlijk geen rechten voor heb failed dat steeds en blijft dreamweaver steeds maar proberen om die directory's te maken en te verwijderen. Wat resulteert in een DDOS op onze eigen server dus.

Zo ziet de melding op de server er uit (alleen dan heel vaak achter elkaar):
Tue Apr 5 09:57:34 2005 [xxxxxxxxx] FAIL MKDIR: Client "xxx.xxx.xx.xx", "/XYIZNWSK"
Tue Apr 5 09:57:41 2005 [xxxxxxxxx] FAIL RMDIR: Client "xxx.xxx.xx.xx", "/XYIZNWSK"
Op de macromedia site kon ik alleen dit bericht vinden:
Synchronize and Select Newer options are not working correctly

En daarin staat uitgelegd dat dreamweaver iets probeert te synchroniseren met de server :? en dat ie daarom steeds dirs maakt en verwijderd. De oplossing is dat ik maar schrijfrechten moet krijgen in de root van onze server 8)7.

Dit is dus geen oplossing. Wie heeft dit probleem ook gehad en weet hoe ik dit op kan lossen? Ik vind het best lastig, want ik kan nu geen dreamweaver gebruiken en kan dus ook niet werken en dat vind mijn baas niet echt leuk...

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:58
Hoe staan de paden dan in je site manager van Dreamweaver, gebruik je hier unc paden of iets anders? En over welke versie van dreamweaver mx 2004 hebben we het precies, al eens een update gedaan?

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Excuses, maar ik ben een beetje een leek... UNC paden??

Verwijderd

UNC paden zien er uit als \\servernaam\sharenaam.
Verder verplaats ik je topic nog even naar Software Algemeen.

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img99.exs.cx/img99/3114/dw8ww.gif

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-02 21:42
Je screenshot laat het al zien. Host-directory is / . Zet dat even naar de directory waar je site staat...

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Pagina: 1