Toon posts:

[Flash] Eeuwig LoadVars probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al veel gezocht op het probleem over het loadvars object in flash, maar nergens word echt een duidelijk antwoord gegeven. Mischien dat we er nu uit kunnen komen, ik op het moment namelijk niet.

In flash heb ik een pagina gemaakt, met daarin een lijst met bestanden, die ik, als men er op klikt, wil laten downloaden. Klinkt niet al te ingewikkeld, maar deze bestanden zijn (geregeld in DB) gebonden aan verschillende users. Dus niet alle users mogen de desbetreffende bestanden downloaden. Nu wil ik dus, als men op een bestand klikt, de gebruikersnaam en wachtwoord meesturen. Maar het probleem is is dat je op geen enkele manier POST-variabelen mee kan sturen. Tenminste, mij lukt dat niet. En via de GET wil ik het al helemaal niet natuurlijk, vanwege de username en password.

code:
1
2
3
4
5
var downloadVars = new LoadVars();
downloadVars.username = sUsername;
downloadVars.password = sPassword;
downloadVars.fileid = p_iId;
downloadVars.send(sURL + "redirect.php", "_blank", "POST");

Hij zou dus een nieuw venster moeten openen en de informatie via de POST mee versturen.
Dit doet hij dus niet.
Het vreemde echter is dat als ik de het bestand run vanuit flash (ctrl + enter), dat hij de waarden als GET meegeeft, maar als ik dan in de website zelf de pagina op (hij word geladen met loadmovie), geeft hij geen enkele GET-waarden mee.

Iemand eenb goede oplossing hiervoor??