Toon posts:

Frame pagina vast zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik doe normaal die ding met CSS maar ik wilde nu eens een pagina maken met frames. Gewoon ff om te kijken wat de voordelen en nadelen zijn zodat ik dit later kan gaan combineren enzo.

Ik heb nu dus een pagina ( betergras ) ik wil nu zorgen dat ik een scrollbalk rechts krijg (normale plek, over de hele hoogte) daarmee wil ik gewoon de hele pagina laten scrollen. Nu is het zo dat die blokken allemaal netjes in elkaar gaan overlopen als de pagina kleiner wordt, hoe kan ik dit afzetten zonder overal scollbalken te krijgen enzo.??

Alvast bedankt

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Dat kan niet! Althans, niet op de manier die jij wil. Jij zegt dat je rechts in de browser een scrollbalk wil waarmee je de hele pagina kan scrollen, als jij me dan kan uitleggen wat het nut van je frames dan nog is :?
Als je persee in 1 van je frames een scrollbar wil:
HTML:
1
<frame name="right" src="right.htm" scrolling="yes" noresize>

[ Voor 8% gewijzigd door Rowanov op 05-04-2005 10:33 ]

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Dat kan idd niet. Je moet voor jezelf bepalen welke frames niet mogen worden overlapt door andere frames. Die zet je vast op een aantal pixels en noresize. De rest zet je relatief en op bijvoorbeeld autoscroll.

Verwijderd

Topicstarter
bednakt voor de tip, ik heb hierna afgezien van frames en alles netjes in css gedaan, thanks

SLOTJE