klein onderzoekje
mensen zeg eens ff wat voor pc ik tegenwoordig minimaal koop voor 3500,-???
8-)grz jopie8-)
mensen zeg eens ff wat voor pc ik tegenwoordig minimaal koop voor 3500,-???
8-)grz jopie8-)
Verwijderd
Verwijderd
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Mmidrange systeem: 235 Watt is ruim voldoende voor een AMD Duron.Op dinsdag 09 januari 2001 16:49 schreef TeleManiac het volgende:
Kijk ff bij www.hardwareinfo.net , en eenmaal daar aangekomen even zoeken naar het koopadvies. Ik denk dat je voor de middelste pc daar dat bedrag wel kwijt bent
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Vanalles, een merkwasmachine met fuzzylogic, een mooie stereoset met surroundmogelijkheden, een 2e hands auto met niet al te veel km op de teller....Op dinsdag 09 januari 2001 16:42 schreef gekkejopie het volgende:
klein onderzoekje
mensen zeg eens ff wat ik tegenwoordig minimaal koop voor 3500,-???
8-)grz jopie8-)
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Dit gaat een beetje erg de negatieve kant op.... win2k??? had ik het over een OS gehad dan. En als je een win2k AS neerzet die je als server ook gebruikt is 30% wel een de lage kant. Ik zou er ook 256MB minimaal in stoppen maar het mocht niet veel meer dan 3500 piek worden. 17" goed merk is duuder dan 600, zeker wetenOp woensdag 10 januari 2001 11:25 schreef actieman het volgende:
over dual p3 systeempje:
alleen beetje weinig geheugen 128mb, ik zou liever 256 nemen.
17" iiyama schermpje is ook al snel 800 pieken...
2 goede OC koelers zijn ookal gauw 100 pieken
de snelheidswinst van 2 processoren bij spellen is IMO niet zo heel erg hoog, zelfs bij games die Multi Threading ondersteunen (Q3) valt het nog tegen. Beter en goedkoper is dan een tbird 1ghz systeempje.
Ook schijnt win2k 2 procs niet optimaal ondersteunen, irl zou dual proc. slechts 30% snelheids winst opleveren (tov 1 proc).
maar hangt beetje van je wensen/uiteindelijke gebruik af.
I’m not like the OTTERS
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Verwijderd
Als je TBird 900 koopt en die lekker oc'ed naar.. 1100 ofzo, dan kan je heel lang vooruit, maar zelfs met een 900 al hoorOp woensdag 10 januari 2001 17:01 schreef gekkejopie het volgende:
zag dat ik met dat systeem zón 1,5 jaar wil gamen zonder uit te breiden......
lukt dat voor 3500???
8-)grz jopie8-)