Allereerst mijn opstelling:
WAN(BBned)------Modem------Router-------PC's
Probleem:
Mijn modem (copperjet 816-2p) staat in brigde-mode met daarachter de router die automatisch zijn ip-adres krijgt via het modem. Dit is dus mijn WANip. Ik heb Demon dus mijn lease duurt 60min.
Na 30min zou de lease dus weer verlengt moeten worden, aangezien je lease halverwege de leasetijd word verlengt. Dit gebeurt dus niet, na een uur verliest de router zijn ip en word het 0.0.0.0. Ik moet dus ieder uur zelf mijn lease vernieuwen. Erg irritant dus. Ik heb de search al enkele dagen doorgespit maar kan niet tot een oplossing komen. Hopen dat jullie het wel weten.
Modem: Allied Data Copperjet 816-2p (ja dat sisssss-modem
)
Router: Linksys BEFSR41
PC's: Allemaal (2) Windows XP Pro SP1 met alle updates
ADSL: Demon 8mbit/1mbit BBned
EDIT
ik ga ff slape moet er morge vroeg uit
WAN(BBned)------Modem------Router-------PC's
Probleem:
Mijn modem (copperjet 816-2p) staat in brigde-mode met daarachter de router die automatisch zijn ip-adres krijgt via het modem. Dit is dus mijn WANip. Ik heb Demon dus mijn lease duurt 60min.
Na 30min zou de lease dus weer verlengt moeten worden, aangezien je lease halverwege de leasetijd word verlengt. Dit gebeurt dus niet, na een uur verliest de router zijn ip en word het 0.0.0.0. Ik moet dus ieder uur zelf mijn lease vernieuwen. Erg irritant dus. Ik heb de search al enkele dagen doorgespit maar kan niet tot een oplossing komen. Hopen dat jullie het wel weten.
Modem: Allied Data Copperjet 816-2p (ja dat sisssss-modem
Router: Linksys BEFSR41
PC's: Allemaal (2) Windows XP Pro SP1 met alle updates
ADSL: Demon 8mbit/1mbit BBned
EDIT
ik ga ff slape moet er morge vroeg uit
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 02:53 ]