[XP] MSN Messenger hangt bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 17:53
Nadat ik op de laatste MSN Messenger 7 Beta build (7.0.0732) een executable heb gedraait om de filetransferblocks te verwijderen (de nieuwste MSN blockt standaard een aantal filetypes) heb ik een probleem. In eerste instantie werkte het nog prima, maar nadat ik iemand probeerde te inviten in een venster deed ie nix. Vervolgens herhaalde ik dat en hij weigerde. Na ongeveer 5 minuten ging het plotseling wel, maar sloeg MSN ophol en crashte. Sindsdien krijg ik MSN met geen mogelijkheid meer opgestart.

Ik heb gedeinstalleerd, oude versies geinstalleerd (6.2, oudere 7.0 Beta) diverse workarounds voor niet werkende MSN's, maar niets werkt. Ik heb handmatig geprobeerd de fileblocks weer terug te zetten in originele staat in de registry, maar dan nog blijft MSN hangen. Na het inloggen loopt ie gewoon muurvast, welke versie je ook gebruikt en hoe vaak je ook uninstall reboot of wat dan ook.
Het moet dus liggen ofwel aan een DLL die ie gebruikt, of aan een of andere key in de registry imho.

Iemand een idee wat de oplossing kan zijn?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
MSN messenger hoort in Software Algemeen. Je geeft niet aan welke foutmeldingen er worden weergegeven. Plus je hebt het over een beta waarvan microsoft graag deze info zou willen hebben.

Hier op GoT doen we altijd zelf wat onderzoek voordat we een topic openen. Ik zie niets over de foutmeldingen die je krijgt, je oplossingen, gevonden via google, de GoT search en microsoft.com.

Lees Windows Operating Systems - Policy even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• noMSforme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Ik ben al tijden opzoek naar deze feature.
_/-\o_