Verwijderd
En waarom je DDRII zou willen hebben snap ik niet...
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
en btw ddr1 is sneller dan ddr2
kijk eens naar de CAS
DDR1 CAS2
DDR2 CAS4
meschien loop ddr2 dan wel op hooger snelheid maar door de cas is ddr1 toch sneller
[ Voor 30% gewijzigd door Bschnitz op 04-04-2005 23:56 ]
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
thx!
komt western digital raptor ook met een sata2 versie eigenlijk (zodat hij nog sneller wordt dan de huidige)??
mvg,
Sander
En zoek zelf maar naar sata/sata2, op de website van nVidia kan je lezen dat de nForce4 dat al ondersteund, en als je dan nog even verder rondzoekt zal je ook uitvinden dat Sata2 je schijven niet echt serieus veel sneller zal maken omdat de schijven zelf een veel grotere beperking zijn dan de aansluiting.
Of WD met een sata2 Raptor komt : als er niks over staat op de website van WD, op tweakers.net of andere nieuwssites, dan lopen hier ook weinig mensen met een glazen bol rond die het je kunnen vertellen. Het zou geen geheel onwaarschijnlijke ontwikkeling zijn, hoewel het best uit kan blijven als WD ook inziet dat het niet zoveel performancewinst op zal leveren (het enige wat winst op zou kunnen leveren is NCQ, maar misschien komt daarvoor dus ook nog wel zo'n schijf). Maar dat zijn allemaal speculaties omdat er gewoon niks bekend is
Om wat samen te vatten : zoek eerst zelf wat beter voor je een topic start, hierover is genoeg te vinden, en voor wat er niet te vinden is zijn in dit geval ook geen mensen met een glazen bol aanwezig om het je te vertellen
[edit]
Zoals je hier kan lezen heeft de Rapter zelfs ook al support voor TCQ, maar om iets aan CQ te hebben zal je idd op een sata2 schijf met NCQ moeten wachten.
Bij de weg, groeten is niet nodig
[ Voor 12% gewijzigd door Mentalist op 05-04-2005 02:45 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
![]()