IK heb een probleem met spellen van blizzard zoals diablo en starcraft. Als ik ze opstart zeggen ze dat de cd er niet in zit terwijl dat wel zo is. Met de cd is niks mis.
Dit probleem ontstond pas toen ik 1 van mijn 2 hardeschijven uit mijn computer haalde.
Het probleem is dat windows hem nog steeds ziet. Maar hij is er echt uit.
Ik heb hem ook in de bios verwijderd.
Zelfs het formatteren van mijn hd heeft het niet opgelost.
Als ik de registry kijk staat er wel nog een verwijzing naar de hd die verwijderd is als die verwijzing verwijderd en daarna windows opnieuw opstart ziet hij een nieuw apparaat en begint hij automatisch de drivers te installeren terwijl die hd er allang uit is.
Ik weet echt niet meer hoe ik dit moet oplossen. Bij blizzard konden ze me ook niet helpen.
Volgens mij ligt het probleem bij de hardware want qua software heb ik zover ik weet bijna alles geprobeerd.
Kan iemand mij helpen???
bij voorbaat dank
Dit probleem ontstond pas toen ik 1 van mijn 2 hardeschijven uit mijn computer haalde.
Het probleem is dat windows hem nog steeds ziet. Maar hij is er echt uit.
Ik heb hem ook in de bios verwijderd.
Zelfs het formatteren van mijn hd heeft het niet opgelost.
Als ik de registry kijk staat er wel nog een verwijzing naar de hd die verwijderd is als die verwijzing verwijderd en daarna windows opnieuw opstart ziet hij een nieuw apparaat en begint hij automatisch de drivers te installeren terwijl die hd er allang uit is.
Ik weet echt niet meer hoe ik dit moet oplossen. Bij blizzard konden ze me ook niet helpen.
Volgens mij ligt het probleem bij de hardware want qua software heb ik zover ik weet bijna alles geprobeerd.
Kan iemand mij helpen???
bij voorbaat dank