Toon posts:

Fujitsu-Siemens p2 mainboard s26361-d

Pagina: 1
Acties:
  • 791 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mijn zwager heeft laatst op een beurs een simpel moederbordje met een p2-350 processor gekocht. Erg leuk om een oud kastje te vullen.

Helaas is er geen documentatie bij dit bordje en we weten niet waar de powerknop op aan te sluiten. Op het bord valt niet zo 1,2,3 te herleiden waar deze op aangesloten moet worden.

Het betreft een s26361-d bord van Fujitsu Siemens. En op de site van de fabrikant is geen verdere info te vinden.

Iemand die weet hoe dit aan te sluiten? Of wellicht nog een PDF heeft zwerven?

Alvast heel erg bedankt,

Sebastiaan

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Even zoeken met google levert dit op. Even checken of het inderdaad klopt en volgende keer misschien iets meer zoeken.

De typeaanduiding van een FSC-board komt in principe na de D(dus na s26361-d), Vaak de laatste getallen van de BIOS-versie.

[ Voor 25% gewijzigd door begintmeta op 05-04-2005 04:08 . Reden: Beetje uitgebreid. ]

Verwijderd

Ik heb zojuist ook een S26361-d 1120A11 op de kop getikt.
Ik zoek de manual maar de fujitsu/siemens site laat nogal te wensen over.
Bij mij zit de pwr button overigens nog aangesloten :)

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Staat hier echt niets bij wat van pas kan komen?

[ Voor 39% gewijzigd door begintmeta op 08-04-2005 19:07 ]

Verwijderd

De site van siemens/fujitsu is niet te doorgronden, met het zoekargument van begintmeta kom ik direct heel dichtbij:
http://www.fujitsu-siemen...detailed_overview_new.asp
Hier zijn bijna alle manuals van borden te selecteren, echter kies ik de mijne krijg ik een 404 error :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 23:06 ]

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
six10again, ik had jouw link ook al gevonden bij mij werkte die ook niet, nog even op de fsc-site gekeken voor je, dit heb ik voor je gevonden (ik heb gezocht op d1120).

Nieuwere moederborden (zoals de d1688 die voor mij uiteidelijk een beetje teleurstellend was, wat aan de stugheid van de fsc support te wijten was in combinatie met mijn eigenwijsheid, en die daarom nu in mijn moeders computer zit), hebben makkelijker te vinden support-pagina's.

Verwijderd

thx
Nu weet ik dat die vreemde 16 pins connector gewoon een COM poort is (hoezo eigenwijs), en heb ik zelfs de pinout.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het is gelukt, ik heb bij mijn zwager gekeken en het verlossende antwoord was dat het typenummer achter de code s26361-d stond. :)

Het nummer s26361-d staat gewoon verwerkt in het moederbord, het andere nummer (wat D1064 bleek te zijn) stond er geprint op. Dit valt echter bij weinig licht compleet niet op, waardoor ik dus dacht dat het andere nummer het serienummer was...

Aan het einde is het in ieder geval allemaal nog goed gekomen, het bordje is aangesloten en het werkt! :)

Heel erg bedankt voor de reacties,

Sebastiaan
Pagina: 1