Dit is nou echt zo'n irritante microsoftbug. Er is vast niks tegen te doen, maar misschien wel... hebben jullie dit ook? En soms heb ik trouwens ook dat m'n verkenner steeds refresht (bij refreshen komt er weer een extra drietal mappen bij), wel met een frequentie met eens per seconde, het venster knippert dan even en voila daar is alles weer. Inclusief dus drie extra mappen. Ik vermoed dat er een programma is dat zorgt dat verkenner steeds weer ververst, maar waarom in godsnaam en welk programma? Ik dacht vroeger dat dat kazaa was maar die gebruik ik nooit meer (rukprog, gebruik soulseek), en toch soms weer die onafgebroken refreshes. Moet ik dit gewoon negeren en afdoen als microsoftsyndromen of is er een medicijn?
Heb hier nog nooit van gehoord / last van gehad....
misschien eens een 'versie' installie doen van Windows
misschien eens een 'versie' installie doen van Windows
Verwijderd
krijg je dat in safe mode ook? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen? Ik heb dit in alle jaren dat ik XP gebruik namelijk nog nooit gezien
Ik heb al enkele maanden geleden een verse install gehad, had namelijk erg veel problemen, maar eingelijk alleen maar hardwarematig (vooral processor), en sindsdien eigenlijk geen problemen. (Behalve problemen met verbinden iPod + externe HD maar dat is opeens niet meer het geval.)
Safe mode: nooit gebruikt, kan ik eens doen. Ik heb zelf verder niet geprobeerd zelf iets te doen want ik weet niet wat ik zou moeten aanvangen, ik heb geen kennis van programmatuur en ik word ongeduldig van alles dat naar Microsoft-bugs riekt...
Safe mode: nooit gebruikt, kan ik eens doen. Ik heb zelf verder niet geprobeerd zelf iets te doen want ik weet niet wat ik zou moeten aanvangen, ik heb geen kennis van programmatuur en ik word ongeduldig van alles dat naar Microsoft-bugs riekt...
Welk service pack heb je geinstalleerd op de pc? En heb je de pc al eens goed gescand op virussen en spyware? Verder al wel eens bij msconfig alles in het tabblad opstarten uitgezet en gekeken of het dan al beter is, en services doorgelopen voor verdachte dingen? Er is van alles te proberen. Er zijn zelfs programmas die het voor je kunnen zoeken. Zie hierover de Beveiliging en Virussen - FAQ 
Iets afdoen als een microsoft syndroom legt het probleem bij jezelf neer en komt een beetje negatief over. Bij miljoenen mensen wereldwijd werkt het perfect en bij jou niet. Dan zou er toch een lichtje moeten gaan branden
Maargoed probeer eens wat dingen uit, dat is wel de bedoeling hier op GoT. Lees Windows Operating Systems - Policy nog eens door, en voor de algemene dingen over het forum Algemene gedragsregels (Netiquette)
Iets afdoen als een microsoft syndroom legt het probleem bij jezelf neer en komt een beetje negatief over. Bij miljoenen mensen wereldwijd werkt het perfect en bij jou niet. Dan zou er toch een lichtje moeten gaan branden
Maargoed probeer eens wat dingen uit, dat is wel de bedoeling hier op GoT. Lees Windows Operating Systems - Policy nog eens door, en voor de algemene dingen over het forum Algemene gedragsregels (Netiquette)
Het was niet mijn bedoeling zo ongeduldig over te komen, ik ben heus bereid zelf ernaar te kijken, dat heb ik verder ook nogal vaak moeten doen - Windows blijkt niet zonder fouten. Vandaar dat ik even wilde pijlen of anderen dit ook hebben. Bij miljoenen mensen wereldwijd werkt het blijkbaar perfect (maar bij mij niet), hetgeen in tegenspraak is met mijn ervaring dat Windows niet zonder fouten is. Maar de 3 of 4 mensen die hebben geantwoord hebben het niet dus ik moet verder zoeken. Ik zal aan de slag gaan met de gegeven tips, maar wel na vrijdag, i.v.m. tentamens. Dank tot zover.
Pagina: 1