Problemen met harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• you
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2025
Hallo,
ik heb mijn harde schijf toch al een half jaar. Vorig weekend ben ik naar een LAN geweest en heb wat files geleeched. Na een paar uren zei hij dat er beschadigde bestanden waren aangetroffen en dat ik "chsdsk" ofzoiets moest uitvoeren. Dit heb ik ook gedaan en mijn computer herstart maar nu vond hij mijn harde schijf niet meer. Ik heb dan Partition Magic geopent en ik zag daar staan dat deze harde schijf als "unallocated" werd beschreven.
Dit is niet de eerste keer dat dit is voorgevallen, maar al een stuk of 4 keer. Is deze harde schijf stuk? wat moet ik doen?

Verwijderd

Wat voor geluiden komen er van je harde schijf af? En herkent je bios hem nog wel voor de juiste capaciteit? Kan goed zijn dat je partitie tabel over de zeik is. Virus of zo.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

wat moet ik doen?
De FAQ van dit subforum doornemen :)

OM FAQ / Beleid » Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?

En ik raad jou aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte door te nemen om jezelf een beter beeld te verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;) Het komt hierop neer: inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis.

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst dat niet voor de sier bovenaan in de New Topic van elk subforum staat door voordat je een topic start. Daarin staat namelijk beknopt toegelicht wat je dan minimaal moet kennen cq uitvoeren.

Dit topic is gesloten.