...
Iemand van het FDC team ofzoHaranaka schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:36:
hehe, ik hou niet elk project in de gaten, kan iemand vertellen waar dit over gaat?
Hi Fozzie!Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:09:
where are your big guns or will you all bow to the power of Fozzie.
When you keep flushing over 300.000 point per day, you will overtake Eddie in a few days. But I have this odd feeling you've been saving points and did a MegaFlushTM.
You're not turning into a cow are you?
Oh, and by the way, do you remember the picture
And for all the cows: yes, FDC is Free-DC and we're talking about Find-a-Drug here...
Koele pic ja.
[ Voor 11% gewijzigd door D2DM op 05-04-2005 00:12 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Nu we 't daar toch over hebben...sinds ik lid ben van DPC (nov2004) heb ik in verschillende topics op verschillende fora (WDO, /5) de woorden "stampede...binnenkort...snel..e.d." in 1 zin gezien. Maar een half jaar later nog steeds niks
[ Voor 4% gewijzigd door Frentik op 05-04-2005 01:37 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Een stampede is een ding dat maar eens in het half jaar plaats vind. De laatste was in september, dus ik denk dat er snel weer één aan komt. En reken maar dat het voor mij FaD wordt.Frentik schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 00:30:
Ik weet al welk project mijn stampede stem krijgt
Nu we 't daar toch over hebben...sinds ik lid ben van DPC (nov2004) heb ik in verschillende topics op verschillende fora (WDO, /5) de woorden "stampede...binnenkort...snel..e.d." in 1 zin gezien. Maar een half jaar later nog steeds niksIs er al een datum bekend?
lol, had vorige maand dan al moeten zijn hoor? September is 9de maand, half jaar later is maart
Maar idd, doorgaans zit/zat er een maand of 6/9 per keer tussen.
Iedereen die vaker dan 3 keer per week komt kijken, weet ook al dat hier aan gewerkt wordt.....
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
http://www.mcCOWans.com/graphics/bear_dead6.jpg
Just a little thing to think about
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
By the way, Fozzie, we have always pwned you, we are pwning you, and we will always pwn you. Now lower your pants so I can give you a good peace of whippin'
Nee hoor, dan heeft Fozzie zich gewoon vergist, want het is een vervolg op dit draadje van een weekje terug.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:44:
NEEEEEEEEH het gaat niet over FaD, onze top cruncher heeft geeneens 10M, en daar zit de top cruncher al op 90M! Dus het gaat over een ander projekt........
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
For Example
Input
Volgens mij gaat het erover dat Fozzie onze topcruncher in gaat halen
Output
We all hail Fozzie as an awesome top cruncher.
Input
Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen sinds DF. Vnl. door willy wonka.
Koele pic ja.
Output
Since we got stomped in DF. Willy Wonka could kick our arse.
Stunning I'll think you'll agree.
BTW Eddie is going down before the month is out.
Fozzie and Free DC rule FaD
FaD a Cow Free zone.
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
target assimilated
.
Ja wel hoor. Er was bijvoorbeeld Cathleen The Cow:Eijkb schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:58:
Hmm. Een leuk icoontje of comic oke. Maar foto's van 'echte' dode beren... Fozzie was bij mijn weten een Muppetcreatie, hadden die ook geen koe?

Verder is er nog een groepje van een aantal koeien en ik meen ook een stier, dat wel eens als achtergrondkoortje figureerde. Veel van de muppetfiguren spelen overigens ook in Sesamstraat, en daarin zitten zekers te weten ook koeien.