He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Nope, gaat niet werken. De aansturing van de D500 is héél anders als die van elke andere Nokia.
Ik zou zeggen: "Vergeet het"
En als het je ooit lukt (denk het niet):
Ik zou zeggen: "Vergeet het"
En als het je ooit lukt (denk het niet):
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
dan maar een 6230i van Nokia.....dat moet volgens de knowhow people van nokia wel gaan werken...
Jammer dat het echt niet gaat....ja het lijkt mij ook al stug hoor, maar het zou toch zo mooi zijn
Jammer dat het echt niet gaat....ja het lijkt mij ook al stug hoor, maar het zou toch zo mooi zijn
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Ja, dat is geen probleem.....
Gewoon een adaptertje kopen... Volgens mij gewoon op expansys oid te vinden
Gewoon een adaptertje kopen... Volgens mij gewoon op expansys oid te vinden
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Er bestaan adapters om van een cark91 een bluetooth carkit te maken. Maar of dat zaligmakend is blijft de vraag. Ik heb een ck7w carkit van nokia maar in combinatie met een motorola toestel werkt het niet altijd goed. De andere partij klaagt vaak over echo (zeker 8 op de 10 gesprekken).
Heeft de D500 geen microfoon en koptelefoonaansluiting?
Zo ja, dan kun je die waarschijnlijk wel gebruiken en aansluiten op je carkit. Moet je alleen nog een houder hebben/maken waarmee je die connector tesamen met een autolader in de telefoon klikt.
Mocht iemand belangstelling hebben, ik heb het volledige schema van de HFU2 unit (de "hoofdmodule" bij de CARK-91)
http://files.djsmiley.com/datasheets/hfu2a3.pdf
Zo ja, dan kun je die waarschijnlijk wel gebruiken en aansluiten op je carkit. Moet je alleen nog een houder hebben/maken waarmee je die connector tesamen met een autolader in de telefoon klikt.
Mocht iemand belangstelling hebben, ik heb het volledige schema van de HFU2 unit (de "hoofdmodule" bij de CARK-91)
http://files.djsmiley.com/datasheets/hfu2a3.pdf
[ Voor 8% gewijzigd door DJSmiley op 05-04-2005 10:47 ]
Pagina: 1