Toon posts:

toetsenbord bluetooth probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ello!
nja ik heb een probleempje... (trouwens weet niet zeker of ik in het goede topic zit maar hoop het en zo niet of admin me kan verwijzen naar betere thx)

Heb een Microsoft wireless optical bluetooth Desktop en hij heeft het 1 jaar lang prima gedaan tot ik vorige week nieuwe batterijen erin wou doen...
Nja ik deed dus nieuwe batterijen in mn toetsenbord maar erna kon de receiver van mijn desktop de keybord niet meer vinden en even later mijn muis ook niet :S....
Ik heb dus gewoon via de software van microsoft dat erbij geleverd is ales geprobeert en hij kon mn toetsenbord en muis niet vinden...
Dus ik ben naar de winkel gegaan waar ik het gekocht hebt om te vragen waar het aan zou kunnen liggen... Komt die man vna de winkel na 5 min trug met mn toetsenbord en zegt hij doet het prima zelf zonder de software ervoor =|...
Toen kwam ik thuis probeerde het dus zonder die software van microsoft en nja dit is wat ik gedaan heb...

-ik ga naar start->configuratiescherm->draadlozeverbinding
-toen deed ik toevoegen dan volgende
-krijg ik nieuw schermpje waar hij zoekt naar apparaten met bluetooth dus ik druk op zon toets ''connect'' onder muis en toetsenbord...
-vind ie dus mijn toetsenbord + muis dan klik ik op volgende en moet ik het apparaat verifieren.
- eerst gaat ie de muis verifieren en zegt ie dat er een sleutel nodig is om het apparaat te kunne verifieren en heeft ie standaart een sleutel gezet ik klik vervolgens op volgende.....
- gaat ie ''verbinden'' met zon groen vorderingsbalkje onderaan dat schermpje zegt ie vervolgens
Het apparaat is niet geverifieerd.
Her apparaat geeft een verificatie fout aan...
Mogelijk heeft u een onjuiste sleutel gegeven of is de tijd verstreken waarin u de sleutel kan invoeren.
Klik op vorige om de verificatie opnieuw uit te voeren...

Nja de sleutel ik weet niet hoezo Windows steeds een verschillende cijfercode geeft ik weet niet hoe ik aan de miss juiste moet komen als dat het probleem is en ik weet niet wat ik moet doen om mijn toetsenbord eeeeindelijk te laten werken :S
Please laat iemand mij helpen :) _/-\o_

Alvast bedankt Nicolas