Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chromen mesh / molding

Pagina: 1
Acties:

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Ik ben al een tijd aan het zoeken maar ik vind maar geen geschikte mesh.

Ik wil een slang waarvan de dikte ong 20 mm maximaal is gebruiken om mn kabels in weg te werken, de kabels komen buiten mijn case om.

de kabels zelf wil ik in de slang doen, maar er moet natuurlijk wel mesh omheen.

ik wil geen zwarte of blauwe of andere kleur, maar graag chromen mesh.

ik heb tig keer wat op google geramt maar ik vind het maar niet, alleen in amerika.

ik kan wel aan zwarte mesh komen maar hoe kan je daarvan chromen mesh maken ? want die kabels rek je weer uit e.d. en dan heb je weer stukken niet geverfd.

misschien kan een douche-slang erin, of alleen een douche-slang maar ik weet niet of dat stug genoeg is om b.v. wel recht te blijven als er geen dikke draden doorheen lopen.

de slangen komen aan de achterkant van mijn fan waar ook de draden zitten.

ik ga er 2 carroserie ringen op doen, waarvan de onderste een beetje is uitgedremelt waar de kabels naar binnen kunnen.

de binnenkant moet ik nog opboren naar de maat.

weet iemand een manier om dit te maken ?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Ik heb dit zelf gemaakt van een oude monitor-verlengkabel met extra afscherming (dikke stevige kabel), hierin zitten 10 kabel's (bij mij iig).

Krijg je een beetje dit effect:
Afbeeldingslocatie: http://zooi.kingofdos.com/hardsteel/2005-03-27/snoer_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://zooi.kingofdos.com/hardsteel/2005-03-27/snoer_03.jpg

• Nox

Nox

Noxiuz

Topicstarter
en waar kan je dat kopen ? en hoeveel krijg je voor hoeveel euro's en hoe lang ;) want ik heb even een kleine 3 meter te doen ong.

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:10

Exigence

dnkroz

http://www.cableorganizer.com/ :?

Daar hebben ze chromen mesh en allerlei ander leuk spul :P

Verwijderd

noksiejus schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:32:
en waar kan je dat kopen ? en hoeveel krijg je voor hoeveel euro's en hoe lang ;) want ik heb even een kleine 3 meter te doen ong.
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:15:
Ik heb dit zelf gemaakt van een oude monitor-verlengkabel met extra afscherming (dikke stevige kabel), hierin zitten 10 kabel's (bij mij iig).

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 18:13

boner

misantropisch altruïst

oud type douche slang?

Verwijderd

ja vroeger kwam er stroom uit een douchkop

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:14
ts,

je heb mail ;)

Komt btw bij cableorganizer vandaan destijds(via inkoopacties)

je mail adres in je profiel bounced :)

post anders ff een email adres wat wel werkt, dan kunnen we evt. wat afspreken

[ Voor 42% gewijzigd door Cybersijp op 05-04-2005 19:21 ]

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Nox

Nox

Noxiuz

Topicstarter
lol we hebben net een nieuwe badkamer :D mn pa is installatie monteur (duur woord voor "loodgieter") dus ik moet vast wel wat kunnen regelen, wij hebben nieuwe douche slangen, en die zijn niet geribbelt maar meer iets als egaal, ff foto machen edit komt er zo mee an (als er niemand in de douche zit

offtopic:
Miss wel een IA voor douche slangen :P

EDIT:

mijn mailadres is wouterr (dubbel R) at quicknet punt nl

EDIT:

hier istie dan he:

Modbreak:Maak even een echte thumbnail.

[ Voor 33% gewijzigd door AcouSE op 06-04-2005 08:03 ]

Verwijderd

Nu ben ik precies hiermee bezig met de fabrikant waar ik distributeur van ben. Ik heb de samples al gezien en ze zijn geweldig.
Voor de kraaien onder ons perfect en geweldig soepel. (soepeler dan normale mesh)

Persoonlijk heb ik het in het verleden opgelost door RVS kabelmesh om de kabels te doen en er een doorzichtige krimpkous overheen te trekken.. Ziet er goed uit.. Maar als die mesh naar NL komt weet je niet wat je ziet..

• Nox

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:40:
Nu ben ik precies hiermee bezig met de fabrikant waar ik distributeur van ben. Ik heb de samples al gezien en ze zijn geweldig.
Voor de kraaien onder ons perfect en geweldig soepel. (soepeler dan normale mesh)

Persoonlijk heb ik het in het verleden opgelost door RVS kabelmesh om de kabels te doen en er een doorzichtige krimpkous overheen te trekken.. Ziet er goed uit.. Maar als die mesh naar NL komt weet je niet wat je ziet..
foto ?

Verwijderd

Ik ga zondag een heleboel op de foto zetten... Dan pak ik die er ook bij...
Pagina: 1