offtopic:
Ik weet dat dit een vraag is die erg van je eigen smaak afhangt, maar misschien heeft iemand er ervaring mee die me eventueel kan vertellen dat het kan ofdat het spuuglelijk zou worden.
Ga dus niet lopen blaatten dat ik dat zelf maar moet kiezen, ik wil het gewoon ff horen
)
Ik weet dat dit een vraag is die erg van je eigen smaak afhangt, maar misschien heeft iemand er ervaring mee die me eventueel kan vertellen dat het kan ofdat het spuuglelijk zou worden.
Ga dus niet lopen blaatten dat ik dat zelf maar moet kiezen, ik wil het gewoon ff horen
Ik heb een case met window, en ik heb al onderstaande soort cables in mn case hangen voor de brander en de HD.

Nu erger ik me natuurlijk aan de regenboogkleurkabels van de voeding, dus wil ik er een PSU cablemesh set van Ac Ryan kopen om dat aan te pakken.
Ik twijfel ofdat het leuk zou zijn om dus blauwe datakabels te hebben en rode powerkabels

ofdat dat niet mooi word en ik gewoon de powerkabels ook blauw moet maken. (waarvan ik denk dat dat wat saaier is)

Worden die rooie powerkabels wat, of word dat lelijk in combinatie met de blauwe datakabels?