Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kleur cablemesh

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
offtopic:
Ik weet dat dit een vraag is die erg van je eigen smaak afhangt, maar misschien heeft iemand er ervaring mee die me eventueel kan vertellen dat het kan ofdat het spuuglelijk zou worden.
Ga dus niet lopen blaatten dat ik dat zelf maar moet kiezen, ik wil het gewoon ff horen :))

Ik heb een case met window, en ik heb al onderstaande soort cables in mn case hangen voor de brander en de HD.
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmod.com/images/ata13345bluv.jpg
Nu erger ik me natuurlijk aan de regenboogkleurkabels van de voeding, dus wil ik er een PSU cablemesh set van Ac Ryan kopen om dat aan te pakken.

Ik twijfel ofdat het leuk zou zijn om dus blauwe datakabels te hebben en rode powerkabels
Afbeeldingslocatie: http://www.caseking.de/shop/catalog/images/ZUMO_003_1k.jpg
ofdat dat niet mooi word en ik gewoon de powerkabels ook blauw moet maken. (waarvan ik denk dat dat wat saaier is)
Afbeeldingslocatie: http://www.caseking.de/shop/catalog/images/ZUMO_002_1k.jpg

Worden die rooie powerkabels wat, of word dat lelijk in combinatie met de blauwe datakabels?

Verwijderd

Ik vind persoonlijk dat het het mooiste is om alles zoveel mogelijk in dezelfde kleur te houden, maar idd iedereen zijn eigen smaak :)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 12:07

jotheman

Was like that when I got here!

Neok88 schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:32:
offtopic:
Ik weet dat dit een vraag is die erg van je eigen smaak afhangt, <blabla>
Ga dus niet lopen blaatten dat ik dat zelf maar moet kiezen, <blabla2>

I see dead pixels...

Verwijderd

hah heb blauw en rood in me kast vind het echt Te pwnen
niks verkeerd aan die 2 mengen
Latrss

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:42:
hah heb blauw en rood in me kast vind het echt Te pwnen
niks verkeerd aan die 2 mengen
Latrss
heb je daar nog pics van?

Verwijderd

Ik denk dat het mooier is om het in verschillende kleuren te doen. Maar het ligt er aan hoeveel "data" kabels je hebt. Als de powerkabels in de meerderheid zijn dan weet ik of je het moet doen, maar het kan ook heel cool uitpakken.

Ik vind rood sowieso een mooie kleur, blauw wordt teveel gebruikt tegenwoordig (vind ik). En dat begint redelijk "saai" te worden. Dus ik ben zelf bezig met andere kleuren in mijn casemod :)

Verwijderd

helaas niet, kan ook niks maken momenteel want die pc ligt al uit elkaar. moest eff een moederbord aan iemand uitlenen 8)7

vind et eigenlijk ook wel jammer volgende keer maak ik cker een paar fotootjes heb ik iig iets moois te posten

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:50:
Maar het ligt er aan hoeveel "data" kabels je hebt.
Hoezo? Wat vind jij dan cool? Veel of juist weinig datakabels?
Ik heb 1x S-ATA HD, 1x Floppy en 1x Brander..

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

rood word vaak roze he ;)

verder: 1 kleur aanhouden, anders word het een kerstboom..

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Neok88 schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:51:
Hoezo? Wat vind jij dan cool? Veel of juist weinig datakabels?
Ik heb 1x S-ATA HD, 1x Floppy en 1x Brander..
Persoonlijk zou ik er voor kiezen om maar 1 of 2 kabels in een andere kleur te doen, dat heeft een mooi en speciaal effect aan die kabels. Alles blauw en dan bijvoorbeeld de ATX kabel rood, of nog 1 of 2 powerkabels meer rood doen, maar niet teveel. Subtiel omgaan met de middelen die je hebt (denk ik dan), dat geeft meestal de mooiste effecten (vind ik, adhv alle mods die ik de afgelopen 4 jaar gezien heb).

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 14:34
Ik denk dat 2 kleuren heel goed kunnen mengen.
Zelf gebruik ik blauwe en groene uv reactive kabels en fans in mijn kast samen met 2 uv ccfl's

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:09:
[...]

Alles blauw en dan bijvoorbeeld de ATX kabel rood, of nog 1 of 2 powerkabels meer rood doen, maar niet teveel.
Denk dat dat wel een goeie is. Alle powerkabels ook gewoon blauw, maar alleen de ATX rood.
Maar rood word dus wel vaak rozig?

Verwijderd

helaas wel ja heb uiteindelijk op een lan wat roodachtige gevonden maar SUper rood word het niet

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:27
Ik heb rode cable mesh en het valt me erg tegen :r het is net roze. Wil nu binnenkort alles gewoon een kleur houden. Gewoon blauw :)

• Neok_
  • Niet online
Ik doe dan dus alleen de ATXcable rood.
Hoeveel mm flexsleeve zou je hiervoor nodig hebben? 6mm of 13mm?

//edit: Ac Ryan Flexsleeve of Ac Ryan Heetshrinkz (20/25mm)?

[ Voor 24% gewijzigd door Neok_ op 04-04-2005 21:23 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry TS, maar dit is hardstikke persoonlijk, als ik dit open laat verzand het in een opsomming van verschillende meningen. Hier zul je toch zelf over moeten beslissen. Maak desnoods een foto van je kast en soep die meshes erin, dat heeft mij wel es geholpen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.