Toon posts:

Van kde naar Gnome

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje...

ik draai sinds gisteren suse linux 9.2 alles draait goed alleen ik kan nergens overschakelen naar gnome kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen of moek dan alles opnieuw instaleren.??

groetjes

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:19:
Ik heb een vraagje...

ik draai sinds gisteren suse linux 9.2 alles draait goed alleen ik kan nergens overschakelen naar gnome kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen of moek dan alles opnieuw instaleren.??

groetjes
Je kunt toch bij het inlogscherm gewoon kiezen welke sessie je wilt nemen. Tenminste, met Fedora Core kan dit. Ik kan hier gewoon Gnome of KDE kiezen tijdens het opstarten.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je eerst KDE moet installeren.

Waarschijnlijk slaat het nergens op wat ik zeg, omdat ik echt de uberste-noob ben van heel Zuid-west Territoria, maar misschien is dit toch wel de oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
zover ik kan zien kan ik hier niet kiezen ik heb wel alles geinstaleerd kde en gnome

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02 19:59
start eens op met initlevel 3 en geef het commando 'kdm' of 'startkde'

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Verwijderd

Topicstarter
hoe moet ik opstarten?????

en ik wil van kde naar gnome toe.... kan je niet ergens in configuratie scherm iets opgeven???

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 22:46 ]

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Jongens, hij wil juist naar Gnome. En die zit volgens mij nog niet in SUSE 9.2 DIe moet hij dan dus nog installeren.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02 19:59
het commando 'switchdesk' uitvoeren en hopen dat je het geinstalleerd hebt :)

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

Sayko

Knowledge Is Power

Yast openen gnome pakket installeren, bij het inlogscherm op de menu button klikken, gnome kiezen en opstarten.
Pagina: 1