Toon posts:

Voeding doorgebrand?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren is mijn voeding doorgebrand-->aan de brandlucht te ruiken was het alleen mijn voeding.
Nu heb ik er een andere voeding ingedaan (die op een andere pc nog gewoon werkt) maar die doet het om de een of andere reden niet op mn 'kapotte' pc. Waar kan het nog meer aan liggen? Het aantal watt vd voeding is gelijk

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Misschien toch iets meer kapot dan alleen je voeding? Hoe gebeurde het doorbranden precies?
Doet je pc het met die andere voeding helemaal niet? Gaan er ook geen lampjes aan?

public void ik()

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 15:55

Haan

dotnetter

Waarschijnlijk is dan ook je moederbord overleden ;(
Gaan er nog wel fans draaien of gebeurt er echt helemaal niks? Je weet zeker dat je alles weer goed hebt aangesloten?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Heb je je bios al gereset? Dit wil soms nog weleens helpen

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
sowieso zal er wel meer stuk zijn,.
En de stelling dat het zelfde wattage ook gelijk staat aan een zelfde vermoge klopt niet.

Zo verkoop ik 450 watt qtec voedingen die minder power kunnen leveren dan een 350Watt aopen.
Dus als er eerst bv een 300watt voeding van chieftec in zat, en je er nu een qtec van 300watt in hebt gegooid zou het nog kunnen dat je voeding te zwak is, maar dit lijkt me niet het geval. Ik ben bang voor je dat je mobo en mogelijk ook alle andere devices die direct op je voeding zaten stuk zijn.

Verwijderd

offtopic: ik hoop dat je mensen geen Q-tec aansmeerd

meestal nemen de iets mindere kwaliteit voedingen meer dingen mee in de pc, ik heb 1 keer een Q-tec gehad, nou dat ding was in 2 maanden kapot, wat denk je, alles meegenomen, hele pc kon ik weggooien. 2x aopen gehad, allebei 7 jaar stabiel, zijn kapot gegaan, maar hebben niets meegenomen in mijn pc, dus ik weet niet of het aan de kwaliteit ligt, maar daar ligt mijn conclusie wel ;).

ontopic: wat gebeurt er dan, biebjes? lampjes?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:40:

meestal nemen de iets mindere kwaliteit voedingen meer dingen mee in de pc, ik heb 1 keer een Q-tec gehad, nou dat ding was in 2 maanden kapot, wat denk je, alles meegenomen, hele pc kon ik weggooien. 2x aopen gehad, allebei 7 jaar stabiel, zijn kapot gegaan, maar hebben niets meegenomen in mijn pc, dus ik weet niet of het aan de kwaliteit ligt, maar daar ligt mijn conclusie wel ;).

offtopic:
Nee, maar ik heb ze wel in de winkel staan, en ze voldoen best voor de p3'tjes die wij vaak terug krijgen, ik ben er zelf ook geen fan van, maar waarom denkje dat 90% van onze verkopen op gebied van netwerken ook van e-tech zijn? Mensen willen geen goede spullen, het moet alleen werken. Dat is al goed genoeg... :X)

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:45

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:40:

even offtopic :
Sommige mensen nemen een B-merk vanwege budget. Ik raad ook mensen aan altijd een kwaliteitsvoeding te nemen maar soms zijn die gewoonweg te duur. En Q-tec aansmeren vind ik een beetje een rare verwoording. Iedereen koopt wat hij/zij het beste lijkt. Een klasgenoot van mij heeft al 3 jaar dezelfde Q-tec voeding en die doet het nog perfect. Ieder zijn/haar smaak dus.

Ontopic :
Gaat de PC helemaal niet meer aan ? Branden er geen lampjes ? Ik begin ook te vermoeden dat er meer is opgeblazen dan alleen je voeding. Heb je een ander moederbord om dat te testen ?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Verwijderd

Topicstarter
Moederbord ook kapot :(
Afijn, nu van 2 pc's 1 goede pc in elkaar knutselen. Bedankt
Pagina: 1