Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een mp3-speler, maar ik weet nog niet precies welke.
Het wordt er denk ik één van deze:

iAudio U2 512 MB
iAudio G3 512 MB
iAudio 4 512 MB
iAudio 5 512 MB
iRiver iFP-795

Het budget is maximaal ongeveer 160 euro.
Het uiterlijk speelt niet echt een rol.
De geluidskwaliteit wel, maar ik geloof dat ze van allemaal wel goed zijn...

Welke is volgens jullie het beste??

Dank! :)

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 09:03
Lees even de FAQ door s.v.p.
Er wordt van je verwacht dat je zelf ook de nodige research hebt gedaan. Anders wordt je hier niet zo snel geholpen...

[ Voor 19% gewijzigd door harmageddon op 04-04-2005 19:36 ]

Aap!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook gedaan, maar ik kwam er niet achter welke nou beter was :?

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:57
Ik denk niet dat er echt veel verschil tussen het geluid zit.
dus kan je beter op andere dingen af gaan die je belang rijk vind :P

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 06:52

Nik

Ik zou de mooiste nemen :?

Verwijderd

kijk eens in de pricewatch.. voor €160 heb je ook een iRiver-899, met 1 GB, das 2x zoveel als de 895..

edit: sorteer op PRIJS en je hebt een overzicht van wat je voor 160 euro hebt.. zo heb je bv ook een creative 4GB speler..

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 21:17 ]

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 22:14
Ik zou eens tweedehands gaan zoeken als ik jou was. Dan heb je voor 150 euro zo een 10 of 15 gig ipod te pakken of een andere hdd mp3 speler.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De TS heeft zn voorkeuren al voorgelegd, ik weet niet of het dan zinvol is om over andere mp3spelers te beginnen, daar vroeg ie immers niet om ;)
@TS: ga ns op zoek naar reviews, of bekijk topics op GoT, over deze spelers is genoeg te vinden.
Het zijn trouwens 2 goeie merken, iAudio en iRiver, qua kwaliteit doen ze niet voor elkaar onder, dus ik denk niet dat je hier een echt zuiver antwoord op kunt geven.
Vergelijk de specs en de prijzen ns, en kijk welke je wilt.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De beste mp3speler bestaat niet. Wat je kunt proberen is de beste mp3speler voor jouw wensen te vinden. Daarvoor is het handig om wat topics hier door te nemen, specs te bekijken en daarna te bepalen welke je wilt. Een nieuw topic openen is niet de bedoeling, want in GT wordt van je verwacht dat je zelf in staat bent een mp3speler te kiezen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.