Ik heb mijn nokia 9500 weg gebracht naar een nokia service point in haarlen (bij de phonehouse) Hier wilde ik de firmware laten updaten naar 4.51 (dit omdat het aanbevolen was op het internet) Ik heb het toestel achter gelaten met de medeling dat het maximaal een dag duurt. (De vrijdag daarvoor had ik al gebeld om te kijken of ze die firmware hadden ik kreeg hier op een ja) Ik belde om 16.30 even op naar de phonehouse om te kijken of mij toestel al klaar was. Ik kreg toen te horen dat het toestel niet geupdate kon worden om dat ze de juiste appratuur niet hadden en dat ze het toestel moeten opsturen naar nokia( wat 2 weken duurt) .Ik antwoorde dat ik dus vrijdag had gebeld maar de manager zei dat de persoon niet geauthorieerd was omdat te zeggen. hier op ben ik dus mijn toestel gaan halen om hem dan maar zaterdag ergens anders te upgraden. Bij de winkel krijg ik alles terug eenmaal thuis gekomen wilden ik het toestel laten starten maar deed niks. De batterij was vol. Ik heb toen de phonehouse terug gebeld. Ik kreeg toen de reprateur die zei dat hij wist dat er in de software een fout zat die ze hadden maar hij het toch probeerde hierdoor is mij ROM dood geflasht. En moet hij toch worden opgestuurd naar nokia. Nu ben ik het dus 2 weken kwijt.
Wat vinden jullie van dit verhaal en wat denken jullie wat het juiste is om te doen met stappen.
Ik dacht erzelf aan om even nokia te bellen en te vragen wat hun advies is.
Wat vinden jullie van dit verhaal en wat denken jullie wat het juiste is om te doen met stappen.
Ik dacht erzelf aan om even nokia te bellen en te vragen wat hun advies is.