[Community] Passmailer contest

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Beste DPC'ers,

Zoals er meerdere malen op het forum is aangegeven is de tekst in de passmailer van T.net nogal verouderd :)

zie:
Trouwens...ben je al lid van de Dutch Power Cows, ons succesvolle distributed computing team dat inmiddels wereldkampioen RC5 is en hoog scoort bij diverse andere projecten zoals OGR, Genome@Home en SETI@Home. Om de andere teams te verslaan heeft DPC meer leden nodig! Een stap voor stap handleiding waarin wordt uitgelegd hoe je mee kunt doen vind je op onderstaande link:

reviews: Dutch Power Cows
Voor diegenen die niet weten wat een passmailer is:
Als je het wachtwoord voor T.net vergeten bent kan je jezelf een mailtje laten toesturen. Dit wordt gedaan door de passmailer.

We willen deze tekst natuurlijk verbeteren en vragen jullie hulp daarbij.

Schrijf een slogan of kort stukje van enkele regels die we onder in het password mailtje kunnen zetten en post die hier in deze draad. :)

De crew verzamelt ze en kiest de vijf besten. Er zal dan een poll worden gemaakt waarbij jullie kunnen kiezen welke tekst uiteindelijk in de mail komt.

Dus laat je creatieve geest zijn gang gaan en zet hier een leuk stukje neer :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:19

crisp

Devver

Pixelated

* crisp checked local development branche...

sorry, de DPC tekst komt daar alleen nog maar in het registratie-mailtje voor; desalniettemin is die inderdaad wel aan vernieuwing toe :Y)

Intentionally left blank

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Die crisp ziet ook alles he ;)

Verwijderd

off topic:
Ha, en ik zie dat Doc123 en de FAQ ook zijn geupdated. Klasse [eNeRGy] _/-\o_

Alleen linkt Doc123 nu wel (nog) naar de oude FAQ en ook de link naar /5 is niet helemaal oke (hij gaat naar GoT-index ipv naar DPC).

on topic:
Uhmm.. zal er nog ff over denken.

• hemz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
Bij deze mijn inzending :P
Waarom je pass laten mailen als je hem ook kan kraken met de brute kracht van distributed computing?

Join DPC. Het Nederlandse distributed computing Team.

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-02 16:10

Syzzer

Prutser

Creatief met slogans ben ik niet echt, maar ik start bij deze wel een motie:

De passmailer tekst terug in de passsmailer!

Laat allen uw stem horen en zorgt voor een nieuwe impuls in de DPC.

* Syzzer stemt alvast voor.

Stuur ze dan gelijk naar D2OL, XS begint een veel te serieuse bedrijging te vormen!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

* CowArt zal eens diep nadenken over een leuk stukje tekst. :O

Ik neem aan dat er restricties zijn aan het aantal woorden?

Wel denk ik dat het belangrijk is dat geen enkel project met name wordt genoemt. Gewoon verwijzen naar de algemene FAQ waar alle projecten in staan.
Dan krijg je in ieder geval niet het gemiep van "project zus en zo wordt wel genoemd en mijn favoriete project niet". Het bevordert ook de houdbaarheid van je stukje tekst, want af en toe komt of gaat er natuurlijk een project.

edit:

Het is een contest, dus de onvermijdelijke vraag: Wat kan ik winnen? :P

[ Voor 11% gewijzigd door CowArt op 04-04-2005 22:58 ]

• Pim.

Pim.

Topicstarter
HebberT :P

De eeuwige roem en eer dat jouw stukkie in een mail staat die honderden verstooide users gaan krijgen in de toekomst :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 12:35
CowArt schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:46:
edit:

Het is een contest, dus de onvermijdelijke vraag: Wat kan ik winnen? :P
Je naam in dat ding ;)
"Wees geen COWart, join de Dutch Power COWS!" ofzo ;)

• CowArt

CowArt

Pim. schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:14:
HebberT :P

De eeuwige roem en eer dat jouw stukkie in een mail staat die honderden verstooide users gaan krijgen in de toekomst :)
crisp schreef op maandag 04 april 2005 @ 18:08:
* crisp checked local development branche...

sorry, de DPC tekst komt daar alleen nog maar in het registratie-mailtje voor; desalniettemin is die inderdaad wel aan vernieuwing toe :Y)
Volgens crisp gaat mijn stukkie niet naar de verstrooide TweakerTs, maar alleen naar de n00bs :P

Volgens mij wordt zonder die honderden mailtjes naar vergeetachtigen de potentiële oplage van mijn proza te laag, daar gaat mijn manager nooit mee akkoord. :+

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Bij deze mijn inzending :)
Join nu ook gelijk de grootste community van Tweakers.net/GoT -de Dutch Power Cows- en zet je computer in voor het goede doel. Zoek een middel tegen kanker, malaria of andere ernstige ziekten of doe mee aan het oerproject van DPC en kraak de code. Een overzicht van projecten waaraan DPC meedoet kun je hier vinden. Help DPC naar de top en krijg naast honderden nieuwe vrienden ook een verslaving erbij.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

Zeg als je toch je Pass laat mailen. Kan je je ook gelijk aanmelden bij DPC.
Het Distributed Computing Team van T.net en GoT.
Wat met jou hulp het beste team van de wereld kan worden.
Of je nou een geneesmiddel voor een "enge" ziekte als kanker of malaria wilt vinden, aan wiskundige proefjes wilt meedoen of gewoon "brute force" een versleutelingsalgoritme kraken. Het kan allemaal.
Ook zijn er heel veel statestieken waar je binnen no-time aan verslaafd ben.

Dus wacht niet langer en meld je aan.

Voor meer informatie kan je altijd even in /5 kijken of op de 123 van T.net of natuurlijk op de
DPC website.
Misschien iets

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:53
hemz schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:30:

[...]
Hehehe kort maar krachtig ! Ik vind hem wel goed, alleen met een beetje uitbreiding er nog bij.. De rest is allemaal te standaard, maar bij deze tekst zou ik nog geneigd zijn om te kijken ook !

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Met passmailer in de titel trok het ook wel even mijn aandacht. Ik zag het scenario van [rml]hemz in "[ Community] Passmailer contest"[/rml]#23121062al voor me :+

Ik zie steeds de URL's onder een beschrijving; dat lijkt me niet zo handig voor degenen (zoals ik) die elke vorm van HTML uit hebben staan in de mailclient. Je kan dan beter (ook) de URL volledig laten zien :Y)

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 05-04-2005 17:21 . Reden: dan dan dan ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CowArt

CowArt

Mijn inzending:
Er was eens een groepje vredig grazende koeien dat op een dag het snode plan opvatte om over de wereld te gaan heersen. Zij wensten dat de aarde een planeet zou worden, waarop iedereen gelukkig en in goede gezondheid samenleeft, en er geen geheimen meer zouden bestaan. Een nobel doel, maar niet zo eenvoudig te realiseren, dus de koeien zetten direct hun computers in om onderzoek te doen voor de ontwikkeling van medicijnen tegen allerlei ziekten, om encryptiecodes te kraken en om allerlei andere wetenschappelijke problemen op te lossen.
Neem ook eens een kijkje bij deze Dutch Power Cows, sluit je aan en gebruik je computer nog nuttiger.

• Pim.

Pim.

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:20:
[...]

offtopic:
Met passmailer in de titel trok het ook wel even mijn aandacht. Ik zag het scenario van [rml]hemz in "[ Community] Passmailer contest"[/rml]#23121062al voor me :+

Ik zie steeds de URL's onder een beschrijving; dat lijkt me niet zo handig voor degenen (zoals ik) die elke vorm van HTML uit hebben staan in de mailclient. Je kan dan beter (ook) de URL volledig laten zien :Y)
Made you look :P

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
SCHOP :P

Zijn er nog meer die een leuk tekstje weeten?

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• MarkB
  • Niet online
iisschots schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:20:
SCHOP :P

Zijn er nog meer die een leuk tekstje weeten?
Is de crew uitgesloten van deelname, daar zitten vast ook wel mensen in die een leuke tekst kunnen verzinnen en hoe zit het met de statsposters die "moeten" elke dag een verhaaltje verzinnen. Zij moeten zo'n verhaal zo uit de mouw kunnen schudden :P

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

F_J_K schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:20:
[...]

offtopic:

Inderdaad; hou er rekening mee dat de password mails en de registratie mails text-only zijn :)

Intentionally left blank

Verwijderd

MarkB schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:47:
[...]

Is de crew uitgesloten van deelname, daar zitten vast ook wel mensen in die een leuke tekst kunnen verzinnen en hoe zit het met de statsposters die "moeten" elke dag een verhaaltje verzinnen. Zij moeten zo'n verhaal zo uit de mouw kunnen schudden :P
hemz schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:30:

[...]
;)

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Deze is nog niet gedaan neem ik aan?

Wat we dus eigenlijk doen is een gewone ordinaire contactadvertentie plaatsen, zoiets als:
code:
1
2
Jnge en dyn. vr.kring zkn. nw. leden vr krakn. wisk. code of enk. med. prjctn.
cont. v. www.dutchpowercows.org of gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5

Gelukkig heb ik hier een vacaturekrant bij mij en kan dit ook beter :)

Gezocht: Junior European Crunsher
Voor het wereldwijde hobbyproject zoeken wij met onmiddelijke indienstname nieuwe krachten die ons team komen versterken.
Ben ook jij iemand met een voorliefde voor wetenschappen leef je dan volledig uit in de medische projecten die de Dutch Power Cows jouw aanbieden.
Vind je echter wiskundige codes eerder jouw ding, kraak dan nu de sleutel en open de deur naar prachtige statistieken.
Jouw profiel:
Je hebt een computer en wenst DPC mee te helpen door je idle time te doneren aan een medisch of wiskundig project. Je bent sociaal vaardig en wil elke dag wel je zegje kwijt in de statistieken, ook uit je graag je mening over gestelde problemen.
Wat heeft DPC jou te bieden?
Een nieuwe hobby! Door jouw idle time te spenderen kom je regelmatig in de statistieken die elke ochtend vers gebakken voor jouw klaarstaan in ons subforum van GoT. Vriendelijke projectgenoten helpen je snel verder met je specifieke probleem.
De interne structuur van DPC zorgt er tevens voor dat alles zo vlot mogelijk loopt.
Interesse?
Surf dan nu naar http://www.dutchpowercows.org en lees er alles over de projecten waar jij je voor kan inzetten.
Of neem een kijkje op Dutch Power Cows waar dagelijks de statistieken gepost worden en je terecht kan met al je vragen.

Zoiets?

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• iisschots
Het moet ALLEEN tekst zijn. Dus tabbellen enzo werken niet. Maar deze is wel eens leuk voor iets anders :)

Verwijderd

Blue_man schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:29:
Gelukkig heb ik hier een vacaturekrant bij mij en kan dit ook beter :)
En ik voelde me moreel verplicht om die nog wat beter te maken :P

Gezocht: Junior European Crunsher
Voor het wereldwijde hobbyproject zoeken wij met onmiddellijke indienstname nieuwe krachten die ons team komen versterken.
Ben ook jij iemand met een voorliefde voor wetenschappen, leef je dan volledig uit in de medische projecten die de Dutch Power Cows jou aanbieden.
Vind je echter wiskundige codes eerder jouw ding, kraak dan nu de sleutel en open de deur naar prachtige statistieken.
Jouw profiel:
Je hebt een computer en wenst DPC mee te helpen door je idle time te doneren aan een medisch of wiskundig project. Je bent sociaal vaardig en wil elke dag wel je zegje kwijt in de statistieken, ook uit je graag je mening over gestelde problemen.
Wat heeft DPC jou te bieden?
Een nieuwe hobby! Door jouw idle time te spenderen kom je regelmatig in de statistieken die elke ochtend vers gebakken voor jouw klaarstaan in ons subforum van GoT. Vriendelijke projectgenoten helpen je snel verder met je specifieke probleem.
De interne structuur van DPC zorgt er tevens voor dat alles zo vlot mogelijk loopt.
Interesse?
Surf dan nu naar http://www.dutchpowercows.org en lees er alles over de projecten waar jij je voor kan inzetten.
Of neem een kijkje op Dutch Power Cows waar dagelijks de statistieken gepost worden en je terecht kan met al je vragen.

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Prachtige stukken (maar te lang denk ik :P )

• Blue_man
Als die tabel waar het in staat breder is, lijkt de tekst ook niet zo lang. Daarbij, een tabel wou ik alleen eens proberen nadat ik dat knopje ontdekt had nadat ik eens op 'bekijk bericht' hieronder klikte.

le·vens·moe (bn.)

• iisschots
Nog meer die een leuk stukje hebben?

• MarkB
  • Niet online
iisschots schreef op maandag 11 april 2005 @ 00:40:
*kick*

• Pim.

Pim.

Topicstarter
iisschots schreef op maandag 11 april 2005 @ 00:40:
ja :)

[ Voor 1% gewijzigd door Pim. op 14-04-2005 11:38 . Reden: twee letters tiepen en een typo maken :( ]

• MarkB
  • Niet online
Geen haarstukje hoor >:)

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Trouwens, een lidmaatschap van Tweakers is direct een uitnodiging om lid te worden van ons Distributed Computing team, de Dutch Power Cows. Dit team ondersteunt door middel van het doneren van ongebruikte processorkracht, diverse wetenschappelijke projecten.

Dus wil je ook je steentje bijdragen aan het zoeken naar medicijnen tegen ziektes, het oplossen van mathematische problemen of één van de andere projecten van DPC, neem dan eens een kijkje op reviews: Dutch Power Cows of kom langs in het Dutch Power Cows subforum op Dutch Power Cows

Op- of aanmerkingen zijn welkom uiteraard :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Mobster schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:27:
Trouwens, een lidmaatschap van Tweakers is direct een uitnodiging om lid te worden van ons Distributed Computing team, de Dutch Power Cows. Dit team ondersteunt door middel van het doneren van ongebruikte processorkracht, diverse wetenschappelijke projecten.

Dus wil je ook je steentje bijdragen aan het zoeken naar medicijnen tegen ziektes, het oplossen van mathematische problemen of één van de andere projecten van DPC, neem dan eens een kijkje op reviews: Dutch Power Cows of kom langs in het Dutch Power Cows subforum op Dutch Power Cows

Op- of aanmerkingen zijn welkom uiteraard :)
Dit vind ik helemaal niet slecht Mobster; alleen zou ik de eerste zin veranderen, en uit de 2e zin de "tangconstructie" halen:

--> veranderen in -->

Trouwens, nu je lid bent van Tweakers.net, wil je misschien ook lid worden van ons Distributed Computing team: De Dutch Power Cows. Dit team ondersteunt diverse wetenschappelijke projecten door middel van het doneren van ongebruikte processorkracht.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 12:38 ]

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

* KoW vind het verhaaltje van MarkB tot nu toe het beste.
Het is kort en komt direct tot de kern van het verhaal.

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Krijg nou niks 8)7 :w KoW _o_

@G_M_C. Een verbetering die wat mij beterft doorgevoerd mag worden mocht ie verkozen worden

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Mobster schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:18:
[...]

@G_M_C. Een verbetering die wat mij beterft doorgevoerd mag worden mocht ie verkozen worden
Thx Mobster
KoW schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:10:
* KoW vind het verhaaltje van MarkB tot nu toe het beste.
Het is kort en komt direct tot de kern van het verhaal.
In dat geval KoW: Wat dachten jullie dan van een combinatie van die twee ? Want die 2 vullen elkaar wel mooi aan vind ik.

Trouwens, nu je lid bent van Tweakers.net, wil je misschien ook lid worden van ons Distributed Computing team: De Dutch Power Cows (DPC). Dit team ondersteunt diverse wetenschappelijke projecten door middel van het doneren van ongebruikte processorkracht.

Zo zoekt DPC bijvoorbeeld naar een middel tegen kanker, malaria of andere ernstige ziekten. Maar DPC doet ook aan “kraak de code”, het oerproject van DPC. Een overzicht van projecten waaraan DPC meedoet vindt je hier, of kom eens langs in het Dutch Power Cows subforum op Gathering of Tweakers.

Dus: Join nu ook gelijk de grootste community van Tweakers.net/GoT -de Dutch Power Cows- en zet je computer in voor het goede doel. Help DPC naar de top en krijg naast honderden nieuwe vrienden ook een verslaving erbij.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 13:53 ]

• MarkB
  • Niet online
Als jij de mijne nou ook de mooiste vindt dan vind ik de jouwe het mooist dan is de cirkel rond (oid) :+

• Blue_man
*kuch*Poll?*kuch*

le·vens·moe (bn.)

• Pim.

Pim.

Topicstarter

• Blue_man
Wanneer?

le·vens·moe (bn.)

• iisschots

• Blue_man
Ik zal dat groentje in de crew wel eens aanspreken om hier wat aan te doen :P

le·vens·moe (bn.)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

*schop*

al iets besloten?

Intentionally left blank

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ah, over het hoofd gezien; ik zal er eerdaags eens iets mee gaan doen :)

Intentionally left blank

• DSmarty
  • Niet online
Hierover krijg je input van mij collega :)

Dit topic kan dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.