Heb twee dirs, ergens/dir1 en ergens/dir2. In dir1 staan een hele hoop subdirs met files. In dir2 staan sommige van die files en dirs. Nu wil ik alles uit dir1 naar dir2 moven, behalve degene die al in dir2 staan. Dus zonder te overwriten.
Ik heb het volgende geprobeerd vanuit dir1:
mv --reply=no * ../dir2
Maar dat werkt niet, want dan zeurt hij dat hij dirs die in dir1 zitten die al in dir2 voorkomen, niet kan overschrijven. Zal te maken hebben met dat hij denkt dat ik ook dirs wil moven? (hij mag van mij na het moven van de nodige files best lege of bijna lege dirs in dir1 laten staan)
Ik kan ook niet -u gebruiken, want de files in dir1 zijn nieuwer (en toch wil ik die uit dir2 laten staan).
Iemand enig idee?
Ik heb het volgende geprobeerd vanuit dir1:
mv --reply=no * ../dir2
Maar dat werkt niet, want dan zeurt hij dat hij dirs die in dir1 zitten die al in dir2 voorkomen, niet kan overschrijven. Zal te maken hebben met dat hij denkt dat ik ook dirs wil moven? (hij mag van mij na het moven van de nodige files best lege of bijna lege dirs in dir1 laten staan)
Ik kan ook niet -u gebruiken, want de files in dir1 zijn nieuwer (en toch wil ik die uit dir2 laten staan).
Iemand enig idee?