[ANWB Fietsroutes cdrom] start en sluit weer af

Pagina: 1
Acties:

• nielsgeode
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-08 13:50
Ik heb 3 cd's met Fietsroutes van de ANWB: "Zuid-Nederland", "Noord- en Oost-Nederland" en "West en Midden-Nederland"

Volgens het hoesje installeert ie niet op de harde schijf. Als ik de autorun start krijg ik een flash schermpje met "Wordt opgestart" Dan krijg ik een 0,5 seconde het kader van het main menu, ook flash (alleen de randen van het venster, het midden blijft wit) en dan sluit ie weer af en staar je naar een bureaublad.

Volgens het hoesje werkt ie met win95, 98, NT en 2000. XP staat er niet bij maar ik heb alle versies die op t hoesjes staan al geprobeerd en ook op 4 verschillende systemen en na een clean reinstall. Het tel. nr. van de helpdesk (0318-645421) bestaat niet meer.
Wie heeft een idee waarom flash zomaar crasht?

• nielsgeode
Ik heb met de anwb gebeld (algemeen nummer) en na 15 keer doorverbinden vertelden ze dat ie door derden gemaakt was en niet meer verkocht werd en dat ze ook geen ondersteuning geven. Tussen door zei ze nog even dat ie niet met een pentium 4 zou werken :?

Wie heeft raad?

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-08 14:48

n00bs

Het is weer Zomer!

geld terug eisen...

Verwijderd

Als je het op meerdere systemen hebt geprobeerd en de compatibiltiy-modus biedt ook geen uitkomst, dan ligt het misschien aan de cd-rom.

Misschien dat je ergens het cd-tje nog kunt kopen en anders misschien p2p downloaden.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:25:
Als je het op meerdere systemen hebt geprobeerd en de compatibiltiy-modus biedt ook geen uitkomst, dan ligt het misschien aan de cd-rom.

Misschien dat je ergens het cd-tje nog kunt kopen en anders misschien p2p downloaden.
Nee lol, hij gaat hem nog een keer kopen... ;)
Gewoon die CD terugbrengen naar de winkel en geld terugeisen. Je hebt een niet goed werken product ontvangen in ieder geval niet goed werkend bij jou. reden genoeg om je geld terug te krijgen.

Verwijderd

n00bs schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:26:
[...]
Nee lol, hij gaat hem nog een keer kopen... ;)
Die dingen kosten toch niets meer als ze al wat ouder zijn :)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ja maar dit probleem ligt echt niet aan de CD ;) maar een incompatibiliteitsprobleem met zijn OS... waarschijnlijk door SP2. Dit los je niet op met het opnieuw kopen van een CD

Verwijderd

n00bs schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:22:
Ja maar dit probleem ligt echt niet aan de CD ;) maar een incompatibiliteitsprobleem met zijn OS...
ehm, hoe weet jij dat zo zeker :P

@TS, wat je nog zou kunnen proberen is alle bestanden naar je hd kopieren en dan de compatibility-modus gebruiken. En natuurlijk zou het mooi zijn als je het op een ander niet-XP-systeem zou kunnen testen om de CD inderdaad met zekerheid uit te sluiten

• nielsgeode
-Het zijn 3 cd's die allemaal hetzelfde hebben
-Ik heb het op 3 verschillende systemen geprobeerd waarbij ik speciaal nog windows 95, 98, NT en 2000 geinstalleerd heb (die worden ondersteund volgens het doosje)

Zou het kunnen dat ie t wel doet met win98 op een P1 of P2 maar niet op een P4?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Daar geloof ik niet in ;)
Ik denk gewoon dat die software gaar is...

• nielsgeode
Damn!
Ik heb mn pentium 2 laptop met windows xp uit de kast getrokken en daar doet ie t op :)

Is er emulatiesoftware om van mn pentium 4 een pentium 2 te maken zodat ie t ook daar op doet?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wel zeer vreemd dat die het op een P4 niet doet :?

• nielsgeode
Iemand enig idee hoe het kan?? B)
Pagina: 1