M'n 40 gig Maxtor diamondmax 8 is dus van 30 cm. hoogte "gevallen".
Het probleem is: hij doet níets meer. Schijf wordt niet meer herkend door mijn computer en ook niet in andere computers.
Heb al PowerMax geprobeerd, maar ook vergeefs...
Heeft er misschien iemand nog een idee hoe ik 'm kan laten werken?
Zo niet jammer, we kunnen altijd nog de RMA procedure proberen.
En dat is waar m'n volgende probleem ligt:
Op de schijf staat een datum, en ik ga ervan uit dat dit de productiedatum is.
De datum die eropstaat is 23 augustus 2003.
Ik heb mbv. het serienummer op de site van maxtor gekeken hoe lang ik nog garantie had, maar deze is al sinds 8 november 2004 verlopen!!
Ik meende dat je toch minstens 3 jaar garantie op schijven hebt, en zoiets geeft maxtor zelf ook aan op haar site. Ik citeer:
Bedankt
Het probleem is: hij doet níets meer. Schijf wordt niet meer herkend door mijn computer en ook niet in andere computers.
Heb al PowerMax geprobeerd, maar ook vergeefs...
Heeft er misschien iemand nog een idee hoe ik 'm kan laten werken?
Zo niet jammer, we kunnen altijd nog de RMA procedure proberen.
En dat is waar m'n volgende probleem ligt:
Op de schijf staat een datum, en ik ga ervan uit dat dit de productiedatum is.
De datum die eropstaat is 23 augustus 2003.
Ik heb mbv. het serienummer op de site van maxtor gekeken hoe lang ik nog garantie had, maar deze is al sinds 8 november 2004 verlopen!!
Ik meende dat je toch minstens 3 jaar garantie op schijven hebt, en zoiets geeft maxtor zelf ook aan op haar site. Ik citeer:
iemand een idee wat ik hier mee kan, of heeft iemand een nederlands tel.nummer?The following Standard Warranty Period will apply to Maxtor products purchased by distributors from Maxtor on or after September 12, 2004:
Maxtor Fireball®, DiamondMax® ATA/SATA and DiamondMax Plus ATA /SATA drives will carry a Standard Warranty Period of 3 years.
Bedankt