Ik heb al ongeveer een jaar lang een draadloos netwerk thuis voor mijn laptop. Ik zit altijd onder in de kamer met de laptop en heb dan gewoon internet (draadloze router staat op zolder). Normaal heb ik altijd een doorvoersnelheid van 24 of 36Mpbs maar sinds vanmorgen telkens maar 1Mbps of 2Mbps, ik heb helemaal niks verdanderd. Alleen me laptop gister uitgezet en vanmorgen weer aangezet.
Type router: D-Link DI-624 (met nieuwste firmware)
Draadloosnetwerkkaart: LinkSys WPC54G
Weet iemand misschien waardoor het komt dat de snelheid nu zo laag is en ik de helft van de tijd geen internet heb? Er zijn geen andere PC's aangesloten op de router, en Windows XP zegt dat de signaalsterkte Zeer Goed is maar toch is de snelheid zo laag.
Ik heb al op verschillende website's gezocht, maar heb nog geen uitkomst kunenn vinden. Ik ben ook al eens alle instellingen nagelopen maar alles lijkt goed te staan.
Type router: D-Link DI-624 (met nieuwste firmware)
Draadloosnetwerkkaart: LinkSys WPC54G
Weet iemand misschien waardoor het komt dat de snelheid nu zo laag is en ik de helft van de tijd geen internet heb? Er zijn geen andere PC's aangesloten op de router, en Windows XP zegt dat de signaalsterkte Zeer Goed is maar toch is de snelheid zo laag.
Ik heb al op verschillende website's gezocht, maar heb nog geen uitkomst kunenn vinden. Ik ben ook al eens alle instellingen nagelopen maar alles lijkt goed te staan.