Zou het mogelijk zijn met deze kaart (http://www.usr-emea.com/p...-5416&page=specs&loc=unkg ) een draadloze internetverbinding te leggen tussen mijn pc en laptop? Ik heb al ergens gelezen over ad hoc. Het zou geen probleem zijn dat de pc waar de internetverbinding (via netwerkkabel) toekomt moet blijven aanliggen. Ook zou ik eens jullie mening willen over de netwerkkaart. Ze kost een kleine 50euro en vind dit toch een goede prijs voor 125MBps. Als het zou mogelijk zijn via ad hoc, kan iemand mij dan es uitleggen hoe het praktisch in zn werk gaat om zo een verbinding te configureren?
Als jij 2 wlan nics hebt kun je een netwerk maken, dus dat moet gewoon lukken.
Je zou alleen beter in NT kunnen kijken gezien daar netwerk dingen thuishoren, daar staat dit iig in uitgelegd.
Je zou alleen beter in NT kunnen kijken gezien daar netwerk dingen thuishoren, daar staat dit iig in uitgelegd.
Bij mn laptop heb ik een usbaparaat van fujitsu siemens die 802.11b/g kan ontvangen. De vraag is gewoon of dit kaartje voor in de pc adhoc ondersteunt.
Btw sorry voor in het foute subforum te posten,had niet gezien dat er nog een netwerksubforum was
.
Btw sorry voor in het foute subforum te posten,had niet gezien dat er nog een netwerksubforum was
Ja, dat gaat gewoon werken. Ligt meer aan de driver dan aan de kaart zelf. Als er een signaal ontvangen wordt dan werkt het gewoon.
Hoppa, op naar netwerken:
Move OH->NT
Move OH->NT
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Dat werkt, je schiet er alleen niets mee op. Jouw b/g-kaartje ondersteunt geen 125Mbit (wat sowieso een beetje een marketingtruc is, dat haal je nevernooitniet).
Je kan dus net zo goed een g-kaartje van twee tientjes halen
Je kan dus net zo goed een g-kaartje van twee tientjes halen
Pagina: 1