klinkt als een veelvoorkomende vraag, en ja, hij is ook al veel gesteld en de meeste problemen die ik met mijn script had met betrekking tot undefined index heb ik ook op weten te lossen door gebruik te maken van isset
maar nu heb ik nog 2 problemen die ik niet weet op te lossen en waar ik de oplossing ook niet kan vinden, op tweakers niet en op google niet...
de foutmelding is als volgt:
Notice: Undefined index: whattoclose in c:\Inetpub\wwwroot\myscript\menus.php on line 13
met de bijbehorende code:
en
Notice: Undefined index: change in c:\Inetpub\wwwroot\myscript\member.php on line 29
ik neem aan dat dit ook met isset opgelost kan worden, maar weet niet hoe ik deze moet plaatsen, heb zelf al het volgende geprobeerd, maar dan werkt het script niet meer naar behoren:
en nog enkele andere mogelijkheden, maar deze mochten helaas niet baten...
iemand die me hiermee opweg kan helpen?
maar nu heb ik nog 2 problemen die ik niet weet op te lossen en waar ik de oplossing ook niet kan vinden, op tweakers niet en op google niet...
de foutmelding is als volgt:
Notice: Undefined index: whattoclose in c:\Inetpub\wwwroot\myscript\menus.php on line 13
code:
1
| $_SESSION['whattoclose'] = $_SESSION['whattoclose'] . '|' . $_GET['set']; |
en
Notice: Undefined index: change in c:\Inetpub\wwwroot\myscript\member.php on line 29
code:
1
| switch($_GET['change']){ |
ik neem aan dat dit ook met isset opgelost kan worden, maar weet niet hoe ik deze moet plaatsen, heb zelf al het volgende geprobeerd, maar dan werkt het script niet meer naar behoren:
code:
1
| switch(isset($_GET['change']))m? $_GET['change']: ""; |
en nog enkele andere mogelijkheden, maar deze mochten helaas niet baten...
iemand die me hiermee opweg kan helpen?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 15:22 ]