Toon posts:

[Laptop] 15.4" WXGA en 17" CRT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat gebeurt er met de indeling van je desktop cq. iconen op de desktop als ik een 15.4 WXGA laptop op een 17" CRT aansluit? Gaan deze dan ook allemaal 'raar' staan oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:08

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Mischien een raar antwoord, maar is er mis met de optie 'trial-and-error', oftewel probeer het uit.

Ik vermoed dat het gaat liggen aan welke instelling je bureaublad hebt staan (ik neem aan dat je het over windows hebt).

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 04-04-2005 15:13 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het enige probleem is dat ik het mij afvroeg, juist omdat ik een laptop wil aanschaffen :P.

Trail-and-error is er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:35

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

tsja,
tenzij die 17" ook wxga is zal het misgaan. als je de resolutie van windowsbak veranderd vernaggeld dat meestal je iconen.

gelukkig kan je die 17" als 2e monitor aansluiten; dan heb je hier geen last van..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je precies met als tweede monitor?
En waarom gaat het dan niet mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

luke_otto

pang pang luckyluke

omdat je er dan gewoon een desktop aanplakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 09:25
ik heb een sony vaio laptop, en als ik dan een 'gewoon' beeldscherm aansluit op m'n breedbeeld laptopje, dan wordt de desktop op mijn laptop automatisch omgezet van 16:10 -> 4:3. Ik heb meestal een resolutie van 1280 bij 768 en dat wordt dan 1024 x 768. Je ziet dan rechts en links een zwarte balk. That's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik overigens wel instellen dat als ik een 2de monitor aansluit hij automatisch naar bijvoorbeeld 1600x1200 zou moeten gaan (de 2de monitor dan)?
Of springt hij telkens eerst op 1024x768?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je zoekt heet Dual Independent Display support, oftewel dat je de interne en externe vga los van elkaar kan instellen. Alle Acer's doen dat i.i.g. wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 16:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dat doen iig alle laptops met een ATI of NVIDIA grafische chip. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buiten dat kicken niet mag binnen 24u, is dit nogal een erg makkelijke vraag...

Zoek eens op google en gebruik termen als dualscreen, etc. Lijkt me niet echt moeilijk.
Pagina: 1